درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 07:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49666صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 10 خرداد 1401 - 01:00
معارفه و تودیع مدیرکل روابط‌عمومی‌ شرکت توانیر برگزار شد
با حضور مهندس آرش کردی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و سایر اعضای هیات مدیره و معاونان شرکت، مراسم معارفه محمد علی اکبری به عنوان مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت توانیر انجام و از تلاش های ابوذر صالحی در مدت تصدی این سمت تقدیر شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معارفه و تودیع مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر امروز و باحضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری توانیر، امروز و با حضور مهندس آرش کردی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و سایر اعضای هیات مدیره و معاونان شرکت، مراسم معارفه محمد علی اکبری به عنوان مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت توانیر انجام و از تلاش های ابوذر صالحی در مدت تصدی این سمت تقدیر شد.


در این مراسم مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ واحدی فرابخشی است، افزود: به دلیل ماهیت روابط‌عمومی‌ و ارتباط آن با مدیریت شرکت، فعالیت های آن می تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.


کردی با اشاره به تاکید وزیر نیرو در خصوص برنامه ریزی برای کاهش 3 هزار مگاواتی مصرف برق از طریق فعالیت های فرهنگی، تصریح کرد: عمده بار این بخش از برنامه به عهده روابط‌عمومی‌ است.


وی با اشاره به ظرفیت ایجاد شده در قانون بودجه مبنی همکاری گسترده با صدا وسیما برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در کاهش مصرف برق و اختصاص ? درصد از عواید ناشی از صرفه جویی به صداو سیما، گفت: با توجه به مشوق های ایجاد شده در کاهش مصرف و تاکید وزیر نیرو بر عدم ایجاد محدودیت در بخش خانگی، روابط‌عمومی‌ باید در این زمینه به طور جدی کار و از این ظرفیت ها استفاده کند.


کردی همچنین تغییرات را به دو امدادی توصیف کرد و خاطرنشان کرد: این تغییرات با هدف تسریع در فعالیت ها انجام می شود.


مدیرعامل توانیر در عین حال با اشاره به سوابق فعالیتی مهندس علی اکبری گفت: در دوره جدید و با توجه به برنامه های گسترده صنعت برق دردوران اوج بار، روابط‌عمومی‌ باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشد.


وی همچنین از ابوذر صالحی به عنوان فردی فعال که در دوره سخت دوسال گذشته ، منشأ اثر بود یاد کرد و بر بهره گیری از تجربیات همکاران در این صنعت تصریح کرد.

در پایان این مراسم، حکم انتصاب مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت توانیر به محمد علی اکبری اعطا و با اهدای لوح، از تلاش های ابوذر صالحی تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد