درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 14:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49628صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 3 خرداد 1401 - 14:07
اولین همایش روابط عمومی در انزلی برگزار شد
نماینده مردم بندر انزلی در مجلس با بیان اینکه نگاه ابزاری به روابط عمومی صحیح نیست، گفت: علوم روابط‌عمومی علوم ساده ای نیست و دربرگیرنده روانشناسی، جامعه‌شناسی است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نماینده مردم بندر انزلی در مجلس با بیان اینکه نگاه ابزاری به روابط عمومی صحیح نیست، گفت: علوم روابط‌عمومی علوم ساده ای نیست و دربرگیرنده روانشناسی، جامعه‌شناسی است.
 
 احمد دنیا مالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح اولین همایش روابط عمومی در انزلی با انتقاد از نگاه ابزاری برخی مدیران نسبت به حوزه روابط عمومی تصریح کرد: نگاه ویژه و پرداختن به حوزه روابط عمومی لازمه اصلی هر ارگانی است.
 
 نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز نباید روابط عمومی را منعکس کننده رفتار برون سازمان بدانیم و از همین رو به عقیده من در برخی از سازمان ها رفتار های درونی ای داریم که این رفتار درونی باید در یک جریان پویا و شفاف در اختیار مردم قرار بگیرد.
 
 دنیامالی ادامه داد:دوستان در همه حوزه ها درحال تلاش اند که این بسیار خوب است بنابراین ما اگر می خواهیم متحول باشیم می بایست به این تلاش ها ادامه دهیم و اجازه دهیم هرکسی در این حوزه ها صاحب فکر است بتواند نظرات خود را بیان کند.
 
 نماینده مردم بندر انزلی در مجلس با بیان اینکه نگاه ابزاری به روابط عمومی صحیح نیست یادآورشد: علوم روابط عمومی علوم ساده ای نیست و دربرگیرنده روانشناسی، جامعه‌شناسی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد