درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 07:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49594صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 1 خرداد 1401 - 09:17
انتشار شماره 60 فصلنامه "کارگزار روابط‌عمومی"
شماره 60 فصلنامه "کارگزار روابط‌عمومی" ویژه بهار 1401 به صورت تمام رنگی به سردبیری مهدی باقریان منتشر شد.
  

لینک دانلود رایگان:  http://kpri.ir/?p=9395

 

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شماره 60 فصلنامه "کارگزار روابط‌عمومی" ویژه بهار 1401 به صورت تمام رنگی به سردبیری مهدی باقریان منتشر شد.

به گزارش شارا، در این شماره مطالبی با عناوین چالش‌های بنیادین سه‌گانه روابط‌عمومی‌ در ایران، ارتباطات جهان‌گستر و روابط‌عمومی‌های ارتباطگر، روابط‌عمومی‌ پیدا و پنهان، نظرسنجی و روابط‌عمومی برتر، روابط‌عمومی و توسعه فرهنگی، مسئولیت اجتماعی و نقش کلیدی روابط‌عمومی‌، نقش آینده یک مدیر مدرن روابط‌عمومی و روابط‌عمومی‌ حلقه ارزشمند زنجیره ارزش سازمانی است.

روز جهانی ارتباطات دوربرد و جامعه اطلاعاتی، پیشینه شکل‌گیری روز ملی ارتباطات و  روابط‌عمومی‌، برنامه‌های پیشنهادی انجمن متخصصان روابط‌عمومی، بسته پیشنهادی اعتلای روابط‌عمومی‌ایران و گزارش کامل برگزاری هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران از جمله مطالب این شماره نشریه است.

“فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی” از آبان‌ماه ۱۳۸۰ با روش تحلیلی- آموزشی و انتقادی، در دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات ثبت شده و در تلاش است تا با فراهم آوردن بستری مناسب جهت چاپ مقالات علمی عرصه «روابط‌‌عمومی»، گام مؤثری در غنای ادبیات روابط‌‌عمومی ایران بردارد.


این فصلنامه علمی تخصصی پذیرای مقالات اساتید، پژوهشگران، محققان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان در حوزه روابط‌‌عمومی و ارتباطات است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد