درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49555صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 - 08:50
امضای تفاهم‌نامه بین ایسپا و انجمن متخصصان روابط عمومی
در این مراسم، از تفاهم‌نامه بین مرکز ایسپا جهاددانشگاهی و انجمن متخصصان روابط عمومی رونمایی شد و مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) به خاطر کمک به پیشبرد و اعتلای روابط‌عمومی مورد تقدیر قرار گرفت.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در نخستین جشن ملی روابط عمومی در روز ارتباطات و روابط عمومی، تفاهم‌نامه بین ایسپا و انجمن متخصصان روابط عمومی به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، نخستین جشن ملی روابط عمومی در روز ارتباطات و روابط عمومی به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و برخی از سازمان‌ها و نهادها در تالار وحدت برگزار شد.

در این همایش که با شرکت مدیران روابط عمومی ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی، اساتید حوزه ارتباطات و دکتر سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاد ارتباطات دانشگاه تهران برگزار شد، نتایج نظرسنجی ایسپا از مدیران و کارشناسان روابط عمومی کشور ارائه شد.


همچنین در این مراسم، با حضور مهدی رفیعی رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) و مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، تفاهم‌نامه همکاری بین این دو مرکز و انجمن به امضا رسید.

 

هم‌افزایی، تعامل، همکاری و ایجاد شبکه علمی، پژوهشی و آموزشی منسجم، به منظور رصد و ارزیابی نظام‌مند و مستمر وضعیت، تغییر و تحولات افکارعمومی و کمک به توسعه ادبیات، تحقیقات و پژوهش‌های تجربی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی‌ از جمله محورهای همکاری پیش‌بینی‌شده در این تفاهم‌نامه است.

 

در این مراسم، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) به خاطر کمک به پیشبرد و اعتلای روابط‌عمومی مورد تقدیر قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد