درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 23:21   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49524صفحه نخست » ادامه مطلب سهسه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 20:31
عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد
عضو شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه «روابط عمومی بخشی تخصصی است» بر ارتقای جایگاه آن تأکید کرد و گفت: شأن روابط عمومی ادارات باید حفظ شود و تلفیق آن با سایر بخش ها باعث عقب ماندگی خواهد بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| عضو شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه «روابط عمومی بخشی تخصصی است» بر ارتقای جایگاه آن تأکید کرد و گفت: شأن روابط عمومی ادارات باید حفظ شود و تلفیق آن با سایر بخش ها باعث عقب ماندگی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، دکتر سپهر خلجی سه‌شنبه همزمان با روز روابط‌عمومی و ارتباطات در جمع اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومیهای استان فارس با اشاره به «شرایط رسانه و جایگاه کنش‌گری در این حوزه» اظهار کرد: کنش‌گری در حوزه رسانه تغییرات اساسی طی چند دهه اخیر داشته و در این فضا، با کثرت روایت ها مواجه می شویم.

عضو شورای عالی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با تأکید براینکه رویکرد دولت سیزدهم گفتگو صادقانه با مردم است، گفت: در تمامی ادارات و سطوح دولت این رویکرد باید سرلوحه قرار بگیرد.

خلجی با بیان اینکه امروزه در «نبرد روایت ها» قرار گرفته ایم ، تاکید کرد: باید بدانیم که صحنه را بشناسیم و نقش خود را به درستی ایفا کنیم. در این صحنه، اصل و متن واقعه شاید تحریف نشود اما تحلیل و روایت وارونه از آنچه اتفاق افتاده گفته می شود و می تواند جایگاه حق و باطل تغییر پیدا کند.

عضو شورای اطلاع رسانی دولت، تکرار مکرر روایت های تحریف شده امروز مشاهده می شود، گفت: روایتی پیروز خواهد بود که راوی غلبه را در صحنه حفظ کند.

وی اساس پیدایش صنعتی مثل هالیوود، را روایت چهره ابر قدرتی آمریکا و سبک زندگی غربی دانست و اظهار کرد: این رسانه ها چهره ای شکست ناپذیر از نیروی نظامی آمریکا را ترسیم می کند و در ذهن افراد نیروی آمریکا به عنوان شکست ناپذیر تلقی می‌شود اما واقعیت آن است که جوانان نظامی ما، گریه آمریکایی ها را در خلیج فارس در می آورند و تمام تلاش های هالیوود کرده بود برای صحنه به باد دادند.

خلجی اساس روایت رسانه های غربی را ترویج سبک زندگی غربی اعلام کرد و گفت: ابر رسانه ها و هالیوود برای این کار تشکیل شدند تا پیشرو باشند . غلبه روایت را می توان پیروزی بدون جنگ دانست .

عضو شورای اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: تحریف در ارتباطات شکل خواهد گرفت تا ضربه خود را به روحیه جامعه بزند و تحریف همزاد جنگ روایت ها است؛ هیچ خبری و تصویری بی علت توسط رسانه های غربی تولید نمی شود بنابراین تلاش می کنند تا روایت خود را غالب کنند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه رویکرد دستگاه رسانه ای دشمن در مواجه با ایران بی فایده نشان دادن مقاومت است، اظهار داشت: بنابراین همه بسته های خبری و تحلیلی در همین قابل سازماندهی می شود تا «مذاکره» را غالب کنند. هدف، بازنمایی «تصویر ناکارآمدی از جمهوری اسلامی »است صحنه نبرد ما محیط نظامی نیست و اگر افکار عمومی غلبه شد ۷۰ درصد کار انجام می شود.

وی افزود: تمرکز رسانه ای دشمن در هدف‌گذاری، خود تحقیری است تا ایرانیان از هویت خود دست بردارند. حس عقب ماندگی در فضای رسانه ای برای تحریک اعصاب عمومی توسط دشمنان روایت می شود.

خلجی تاکید کرد که مهندسی افکار یکی از ابزار های جنگ روایت ها است و خروجی نهاد ها در دستان روابط عمومی ها رقم می خورد و اگر به درستی روایت نشود، باعث سو استفاده دشمنان خواهد شد.

عضو شورای اطلاع رسانی دولت رویکرد دشمنان در جنگ روایت ها را مورد توجه قرار داد و روایت ها پنهانکاری را انجام می دهند و بزرگ نمایی اقدامات رقیب و سانسور مشکلات در حال رخ دادن است و بحران های مختلف در تمامی دنیا مخصوصا دنیا سانسور می شود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ادارات میدان داران عرصه روایت گری هستند، اضافه کرد: نباید ناخواسته تحت تاثیر قرار بگیریم و در روایت خودمان در پازل دشمنان قرار بگیریم.

خلجی با اشاره به اینکه اختلال در نظام محاسباتی و تزلزل یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم و رسانه ای است ، بیان داشت: وظیفه ما به عنوان روایت گر صحنه رسانه این است که بصیرت افزایی، اطلاع رسانی و روایت گری آنچه که باید انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در جنگ روایت ها که عناصر شناختی را درگیر می کند و در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته ایم، خاطرنشان کرد: استفاده افراد بالای ۱۸ سال از پیام رسان واتساپ روند صعودی داشته است و بعد از فیلتر تلگرام افزایش پیدا می کند.

عضو شورای اطلاع رسانی دولت با تاکید براینکه رویارویی ما در صحنه رسانه حتما باید تغییر با شرایط باشد، گفت: نمی توان مثل قبل عمل کرد بود بنابراین ساز و کار ها باید تغییر پیدا کند. عملیات نباید به نمایش تغییر پیدا کند و در این صحنه تنوع نیاز است و اگر این موارد نباشد نمی توان آمادگی لازم را کسب کرد.

این مقام مسئول خواستار هم افزایی در تمامی بخش های اجرای وابسته به دولت شد و گفت: اکنون نباید همکاری جای خودش را به رقابت دهد بنابراین لازم است تا با هم افزایی کار مثمر ثمر انجام شود و از انفعال و ترس پرهیز گردد.
خلجی با اشاره به اینکه در صحنه روابط عمومی حق خطا کردن نداریم ، اظهار کرد: توجه به افکار عمومی خیلی اهمیت دارد چراکه جزو رکن اساسی است.

وی ادامه داد: هر تصمیمی که می خواهید بگیرید، حتما باید یک پایه تصمیمات باید اقناع افکار عمومی باشد.

عضو شورای اطلاع رسانی دولت با تاکید براینکه رویکرد دولت سیزدهم گفتگو صادقانه با مردم است ، بیان داشت : در تمامی ادارات و سطوح دولت این موضوع باید سرلوحه قرار بگیرد.

خلجی با بیان اینکه استخراج و برجسته سازی نشانه های امید از گوشه گوشه کشور در دستور کار قرار بگیرد ، اظهار کرد: ظرفیت های بی شماری در استان ها وجود دارد که با استفاده از آن می توان هدف گذاری دشمنان را خنثی کرد بنابراین نقاط امید باید در استان ها برجسته شود و با تلاش همه کشور، می توانیم در مقابل تزریق ناامیدی دشمن موفق شویم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پاسخگویی بسیار مهم است ، اضافه کرد: با کنش‌گری سریع و مناسب می توان از مشکلات جلوگیری کرد . رفع شبهه نیز باید هرچه سریع تر توسط روابط عمومی ها انجام شود .

او گفت: در انتشار اخبار باید آینده را دید و نگاه فرامحلی برای رخداد ها مورد توجه قرار گیرد بنابراین تکمیل کننده پازل دشمن نباشیم و چاره جویی یکی از مهم ترین اقدامات اولیه برای پیشگیری از مشکلات است.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد