درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 08:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49509صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 - 19:52
پیام تبریک معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی از عموم تلاشگران این عرصه تقدیر و تشکر کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی از عموم تلاشگران این عرصه تقدیر و تشکر کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست؛ متن پیام دکتر علی سلاجقه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» مزین شده است ،روابط عمومی‌ها به‌عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی نقش تعیین‌کننده‌ای در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی، بر عهده‌دارند و می‌بایست پرچم‌دار جهاد تبیین باشند ، و پرواضح است که بهترین راهکار اجرای جهاد تبیین، گفتمان سازی است، که این کار باید با جدیت دنبال شود.

روابط‌عمومی سازمان باید برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری و شعار سال سازمان حفاظت محیط‌زیست در بحث فناوری و دانش‌بنیان با استفاده از تمامی ظرفیت‌های سازمان برنامه جامع و عملیاتی تدوین کند تا این موضوع شتاب بیشتری بگیرد.

دانش‌بنیان شدن یعنی رسوخ علم، اندیشه و دانش در سیستم و هرگاه این اتفاق بیفتد، جهالت زدوده و بر اساس عقل و منطق محیط‌زیست کمتر تخریب‌شده و شرایط محیط زیستی کشور ارتقا می‌یابد.


اکنون‌که اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکارشده، نمی‌توان نقش آن را در پیشبرد اهداف یک‌نهاد یا سازمان، بهبود کیفی و کمی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری از امکانات و نیروی انسانی نادیده گرفت.

اینجانب‌ فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه؛ روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به‌تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به‌عنوان مشعل‌داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع‌رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل‌تقدیر است.

امروزه روابط‌عمومی در متن است نه در حاشیه، ضرورت است نه تفنن، در خود مدیریت است نه بیرون آن، پس حق‌داریم بگوییم هر مدیریتی سزاوار روابط عمومی‌ است که دارد، چراکه روابط‌عمومی از مدیریت جدا نیست و با آنچه به‌عنوان چرخ پنجم ارابه به تنه برخی مؤسسات می‌چسبانند، فرق بسیار دارد.

روابط‌عمومی با شناخت و بصیرت دقیق از متن و با پایش حاشیه‌ای و دقیق و به‌موقع شرایط را برای انجام صحیح وظایف متن مهیا و فضای ابهام و خاکستری را از سیستم به شفافیت و تبلور وظیفه ذاتی تبدیل می‌نماید.

روابط‌عمومی بایست در ارتباط با مردم، مدافع سازمان و در ارتباط با مدیران، نقش مدعی‌العموم را ایفا کند. انگیزه اعمال انسانی اغلب احساسات است نه منطق، بنابراین کارشناس روابط‌عمومی باید عکس‌العمل‌ها را به‌حساب آورد و بکوشد تا تفسیرهای مختلف را پیش‌بینی کند.

هدف فعالیت‌های روابط‌عمومی در یک سازمان بایستی چنان باشد که کارکنان منافع خود را با سازمان یکی بدانند. به‌عبارت‌دیگر معتقد باشند که ضرر سازمان ضرر آن‌ها و نفع سازمان منفعت آن‌هاست.

ازاین‌رو، نام‌گذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط‌عمومی فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تأمین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق‌ها و چشم‌اندازهای روشن برای فردای بهتر است.

علی سلاجقه
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد