درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49495صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 24 اردیبهشت 1401 - 16:08
انتصاب رئیس اداره روابط‌عمومی‌ بانک کارآفرین
در متن حکم مدیرعامل بانک کارآفرین بر بهره گیری از خرد جمعی ، اخلاق حرفه ای و توان همکاران نسبت به ایفای وظایف محوله در جهت تحقق اهداف بانک کارآفرین تاکید شده است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| طی حکمی از سوی دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، میلاد حسینی به عنوان رئیس اداره روابط‌عمومی و تبلیغات این بانک منصوب شد.
 
 به گزارش روابط‌عمومی‌ بانک کارآفرین، در متن حکم مدیرعامل بانک کارآفرین بر بهره گیری از خرد جمعی ، اخلاق حرفه ای و توان همکاران نسبت به ایفای وظایف محوله در جهت تحقق اهداف بانک کارآفرین تاکید شده است.
 
 حسینی دارای دو دهه سوابق متعدد فعالیت رسانه ای، بازاریابی و تبلیغات در سازمان های ملی و بنگاه های اقتصادی بزرگ است که از جمله آنها می توان به فعالیت در رسانه ملی و شرکت های شناخته شده صنعتی و تولیدی اشاره کرد.
 
 مدیر جدید روابط‌عمومی‌ و تبلیغات بانک کارآفرین دانش‌آموخته رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است و در کارنامه فعالیت وی سابقه حضور و مدیریت در شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا، شرکت نگین خودرو (نماینده رسمی رنو در ایران)، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) و شرکت نفت ایرانول را در کارنامه کاری خود دارد.
 
 لازم به ذکر است پیش از این فاطمه فروزان، مسئولیت اداره روابط‌عمومی‌ و تبلیغات بانک کارآفرین را بعهده داشت که در مراسمی با حضور مدیرعامل، عضو هیات مدیره و معاونت توسعه سرمایه انسانی بانک، از تلاش های ارزنده وی در مدت تصدی این سمت، قدردانی به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد