درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49495صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 03:32
انتصاب رئیس اداره روابط‌عمومی‌ بانک کارآفرین
در متن حکم مدیرعامل بانک کارآفرین بر بهره گیری از خرد جمعی ، اخلاق حرفه ای و توان همکاران نسبت به ایفای وظایف محوله در جهت تحقق اهداف بانک کارآفرین تاکید شده است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| طی حکمی از سوی دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، میلاد حسینی به عنوان رئیس اداره روابط‌عمومی و تبلیغات این بانک منصوب شد.
 
 به گزارش روابط‌عمومی‌ بانک کارآفرین، در متن حکم مدیرعامل بانک کارآفرین بر بهره گیری از خرد جمعی ، اخلاق حرفه ای و توان همکاران نسبت به ایفای وظایف محوله در جهت تحقق اهداف بانک کارآفرین تاکید شده است.
 
 حسینی دارای دو دهه سوابق متعدد فعالیت رسانه ای، بازاریابی و تبلیغات در سازمان های ملی و بنگاه های اقتصادی بزرگ است که از جمله آنها می توان به فعالیت در رسانه ملی و شرکت های شناخته شده صنعتی و تولیدی اشاره کرد.
 
 مدیر جدید روابط‌عمومی‌ و تبلیغات بانک کارآفرین دانش‌آموخته رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است و در کارنامه فعالیت وی سابقه حضور و مدیریت در شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا، شرکت نگین خودرو (نماینده رسمی رنو در ایران)، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) و شرکت نفت ایرانول را در کارنامه کاری خود دارد.
 
 لازم به ذکر است پیش از این فاطمه فروزان، مسئولیت اداره روابط‌عمومی‌ و تبلیغات بانک کارآفرین را بعهده داشت که در مراسمی با حضور مدیرعامل، عضو هیات مدیره و معاونت توسعه سرمایه انسانی بانک، از تلاش های ارزنده وی در مدت تصدی این سمت، قدردانی به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد