درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 09:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49482صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 - 04:03
نقش آینده یک مدیر مدرن روابط‌عمومی
مهندس مسعود میرمحمدی مدیر محترم حوزه مدیر عامل، روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل مجتمع جهان فولاد سیرجان - بخش‌های روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی باید بر سرعت، همکاری داخلی، تجربه مخاطب و آسان‌سازی تلاش‌ها و فعالیت‌ها تمرکز کنند. این یک تغییر عمده در آنچه روابط‌عمومی انجام می‌دهد نیست، بلکه نحوه انجام اقدامات روابط‌عمومی به کمک فناوری دیجیتال است و از این طریق می‌توان تصویری قوی از آنچه که الگویی برای روابط‌عمومی مدرن است ایجاد کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رهبران روابط‌عمومی استراتژیک اکنون باید رهبری استراتژی‌هایی را بر عهده بگیرند که از فناوری دیجیتال به عنوان پایه و اساس ارتباطات جدید بین مخاطبان، کارمندان، تأثیرگذاران اجتماعی و گروه‌های ذینفع استفاده می‌کنند. پاداش شرکت‌ها و سازمان‌هایی که ارتباطات مرتبط را در زمان بیشترین نیاز ارائه می‌کنند، منجر به تعامل بالاتر، افزایش اعتماد، وفاداری و حتی کسب منافع اقتصادی بیشتر می‌شود.


متأسفانه، بیشتر متخصصان روابط‌عمومی هنوز برای تغییر این پارادایم‌ بزرگ و عظیم آماده نیستند. بسیاری از ابزارهای روابط‌عمومی مدرن موجود توسط مدیران ارشد روابط‌عمومی فعلی کاملاً درک نشده‌اند و متاسفانه تأثیر بالقوه این ابزارها حتی کمتر شناخته شده است. بسیاری از مدیران ارشد روابط‌عمومی هنوز به طور کامل تعریف یا قدرت ارتباط و تعامل در یک اکوسیستم دیجیتال را درک نمی‌کنند.


علیرغم نزول جایگاه روابط‌عمومی و فقدان اختیار و بودجه، برای روابط‌عمومی‌های سازمان‌ها و شرکت‌ها مهم است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای نوآوری و تعامل در کل بخش‌های خدمات‌دهی به مخاطبان و مشتریان استفاده کنند و تعامل دیجیتال و انسانی را در زمان واقعی با هم ترکیب کنند.


بخش‌های روابط‌عمومی در سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی باید بر سرعت، همکاری داخلی، تجربه مخاطب و آسان‌سازی تلاش‌ها و فعالیت‌ها تمرکز کنند. این یک تغییر عمده در آنچه روابط‌عمومی انجام می‌دهد نیست، بلکه نحوه انجام اقدامات روابط‌عمومی به کمک فناوری دیجیتال است و از این طریق می‌توان تصویری قوی از آنچه که الگویی برای روابط‌عمومی مدرن است ایجاد کرد.


یک سازمان روابط‌عمومی مدرن دارای سیستم‌هایی است که می‌تواند حجم زیادی از پیام‌ها و محتوا را به طور مداوم پردازش کند. همانند چالش تحول دیجیتال؛ مسئله اصلی که مانع از این تغییر و استفاده از ابزارهای مدرن می‌شود، عدم تعهد به همه تغییرات موردنیاز، بی‌توجهی به اهمیت و نقش ارتباطات در مراودات اجتماعی و سازمانی و همچنین عدم شفافیت در مورد بسیاری از تعاملات از جانب توامان مدیران ارشد سازمان‌ها و روابط‌عمومی‌هاست.

یادمان باشه
- با توجه به اینکه تغییرات سریع‌تر اتفاق می‌افتند، مدیران ارشد روابط‌عمومی باید از فناوری‌های پیشرفته استفاده کنند، از نوآوری حمایت کنند و بیش از هر زمان دیگری با تغییرات سازگار باشند.
- با تسریع تغییرات، اولویت‌بندی تبدیل شدن به یک مدیر ارشد روابط‌عمومی هرگز مهم‌تر یا به موقع‌تر از الان نبوده است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد