درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 02:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49437صفحه نخست » جمعه، 16 اردیبهشت 1401 - 12:58
ایلان ماسک به گرفتن حق عضویت در توییتر فکر می‌کند
ثروتمندترین مرد جهان در توییتی که چهارشنبه ۴ مه (۱۴ اردیبهشت) منتشر کرده نوشته است که این شبکه اجتماعی "همیشه برای کاربران معمولی رایگان خواهد ماند اما ممکن است برای کاربران دولتی و تجاری کمی هزینه داشته باشد".
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ایلان ماسک در آخرین توییت خود نوشت در حال تصمیم‌گیری برای گرفتن حق عضویت از کاربران دولتی و درآمدآزا در توییتر است. ظاهرا او تصمیم دارد بخشی از هزینه‌ سنگین خرید این شبکه اجتماعی را با این اقدام جبران کند.

ثروتمندترین مرد جهان در توییتی که چهارشنبه ۴ مه (۱۴ اردیبهشت) منتشر کرده نوشته است که این شبکه اجتماعی "همیشه برای کاربران معمولی رایگان خواهد ماند اما ممکن است برای کاربران دولتی و تجاری کمی هزینه داشته باشد".

شرکت توییتر سوالات رسانه‌ها را در این مورد بی‌پاسخ گذاشته و در این زمینه توضیحی ارائه نکرده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش می‌دهد که ایلان ماسک در مذاکرات تامین مالی با بانک‌ها گفته است که به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد از این شبکه اجتماعی محبوب است.

در حال حاضر توییتر تنها از طریق تبلیغات درآمدزایی می‌کند. در این روش شرکت‌ها با پرداخت پول، توییت‌های خود را بیشتر در معرض دید کاربران قرار می‌دهند. ماسک در گذشته نیز اعلام کرده بود سیستم پرداخت حق عضویت در شبکه‌های اجتماعی را به روش کنونی ترجیح می‌دهد.

در ماه گذشته او پیشنهاد کرده بود که تغییراتی در سرویس اشتراک آزمایشی توییتر، توییتر آبی (Twitter Blue) انجام شود. او در توییتی نوشت:‌ «هرکس می‌خواهد در سرویس توییتر آبی (Twitter Blue) ثبت نام کند (با هزینه سه دلار در ماه) باید یک علامت تایید اعتباری دریافت کند.»

او بعد از مدت کوتاهی این توییت را حذف کرد.

توییتر هم‌اکنون در حال آزمایش مدل پرداخت حق عضویت با نام توییتر آبی (Twitter Blue) است که در برخی ایالت‌های آمریکا در دسترس است. مشترکان این مدل آزمایشی می‌توانند توییت‌های نوشته شده خود را تا ۳۰ ثانیه پس از انتشار تصحیح کنند، فهرست توییت‌های این افراد به صورت خواناتری نسبت به مشترکان معمولی نمایش داده می‌شود و گزینه سازماندهی توییت‌های ذخیره شده نیز برای آن‌ها وجود دارد.

هزینه این اشتراک ماهانه ۲.۹۹ دلار است. این سرویس چندسال پیش در توییتر به منظور درآمدزایی به کار گرفته و با شکست مواجه شده بود.

ایلان ماسک در ماه گذشته توییتر را به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خرید. در پی انتشار این خبر، قیمت سهام توییتر ۵ درصد افزایش یافت.

ایلان ماسک با اختلاف ثروتمندترین شخص در جهان است. اما دارایی او تنها به صورت سهام شرکت خودروسازی برقی تسلا و شرکت فضانوردی اسپیس‌ایکس است. بنابراین ایلان ماسک مجبور شد برای خرید شبکه اجتماعی توییتر به اعتبارات مالی روی آورد.
 

منبع: وله


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد