درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 08:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49431صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 - 07:28
شیوه‌های خبرنگاری صلح
هنگام خبرنگاری صلح، خبرنگاران باید ارزش های خبری را همواره در نظر داشته باشند و صحنه رویداد و تصویرها را دستکاری نکنند و تغییر ندهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هنگام خبرنگاری صلح، خبرنگاران باید ارزش های خبری را همواره در نظر داشته باشند و صحنه رویداد و تصویرها را دستکاری نکنند و تغییر ندهند.

باید به همه جوانب و ابعاد قضیه بپردازند و همه نکات آن را در نظر بگیرند.

نوع ادبیات و زبانی که در خبرنگاری صلح به کار می رود اهمیت ویژه ای دارد.

این نوع زبان باید به دوری از تنش و پایان دادن به اختلاف کمک کند.

دوری از جانبداری و یک طرفه نگاه کردن به قضایا بسیار مهم است.

هرگز با مصاحبه شوندگان به عنوان وسیله ای برای رسیدن به هدف نگاه نکنید.

استقلال حرفه ای نیز در خبرنگاری صلح کلیدی است. خبرنگاران نباید تحت تاثیر آگهی دهندگان، نهادهای مذهبی یا سیاسی، سیاستگران، یا سرمایه گذاران قرار گیرند.

برای خبرنگاران بسیار مهم است که درک کنند که خبرنگاری صلح نباید تنها در زمان جنگ یا تنش به کار رود بلکه اصول آن باید همواره در خبرنگاری رعایت شود.

منبع: ijnet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد