درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 10:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49189صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 11 فروردین 1401 - 22:24
رسانه اینک در گذر از قرن ...
فرشید نادریان – فعال حوزه رسانه ،ارتباطات و از مدیران اجرایی و روابط عمومی کشور؛ - اگر رسانه بر این موضوع بی توجهی نماید و نخواهد به سبب مجذوبیت مخاطبینش با شیوه های جاری خویش دست به تحولگرایی بزند بی شک در گذر زمان مخاطبین خود را دچار یک تکرار و گاه سرخوردگی خواهد نمود که این امر مخاطبین را به سمت سوی رسانه های نادرست و گاه ارتباطات ناصحیح گرایش می دهد که این رخ داد چه از جنبه حرفه ای رسانه و چه از بعد عمومی در جامعه زیانی نابخشودنی را سبب خواهد شد که جبران آن براحتی میسر نبوده و جامعه را دچار آفتی خواهد کرد که دفع آن نه تنها از عهده رسانه خارج خواهد بود بلکه قدرت حاکمیت نیز از برای پیشگیری و رفع آن ناگاه عاجز خواهد شد.
  

اینک که بر مدار چرخش سیارات در گذر از قرنی به قرن دیگر قرار گرفته ایم، چه بسا این عبور رسانه را نیز تحت الشعاع قرار داده و این بار فارغ از هرگونه تحول محتوای به سوی تحولی شیوه ی گرا مجذوب کند و بر این باور که اینک زمانه تحولی در اسلوب عملکردی رسانه قرار گرفته ایم به این امر و خواسته مخاطبین خویش توجه نموده که گاه بایست با باورها گذشته، اما روش های نوین به سمت رضایت مندی مخاطبین گام های بنیادین و چارچوب مدار برداریم.


اینک که بر تارک افکار جامعه تحول، تازگی و عبور از زمانی به زمانی دیگر نقش بست، می طلبد تا رسانه در ماهیت نقش ارتباطی خویش یک نوع نگرش نوین در مدار شیوی ارائه خدمت بنیان جاری سازد تا مخاطبین نیز از دغدغه مند ایشان در برابر تعهد اخلاقی به آنان اعتقادی دوباره یافته و بر این اصل که عنایت به مزاج مخاطبین یک اصل و اصولی پایدار و همیشگی ست به عمل رخ نماید و مخاطبین را در این عرصه نسبت به رسانه قوی باور نماید.


حال آنکه شیوه ی ارائه خدمات بر قایت اصول و نه خارج از چارچوب ها چگونه ممکن خواهد شد، امری ست که رسانه بایست بدان بپردازد و با تمام ظرفیت درونی و گاه بهره مندی از ظرفیت های جدید جامعه یا بصورت جذب دائم و یا استفاده از افکار مشاوره ی ایشان بتواند پایه ریز نگرش نوین در این عرصه گردیده تا آنجا که هم مسبب ایجاد زیرساخت های مستحکم در ابعاد رسانه و ارتباطات نوین گردد و هم زمینه ساز حفظ مخاطبین گذشته و جذب نسل نوینی از مخاطبین با نوع نگاهی برگرفته از گذر قرن و زمان باشند.


اگر رسانه بر این موضوع بی توجهی نماید و نخواهد به سبب مجذوبیت مخاطبینش با شیوه های جاری خویش دست به تحولگرایی بزند بی شک در گذر زمان مخاطبین خود را دچار یک تکرار و گاه سرخوردگی خواهد نمود که این امر مخاطبین را به سمت سوی رسانه های نادرست و گاه ارتباطات ناصحیح گرایش می دهد که این رخ داد چه از جنبه حرفه ای رسانه و چه از بعد عمومی در جامعه زیانی نابخشودنی را سبب خواهد شد که جبران آن براحتی میسر نبوده و جامعه را دچار آفتی خواهد کرد که دفع آن نه تنها از عهده رسانه خارج خواهد بود بلکه قدرت حاکمیت نیز از برای پیشگیری و رفع آن ناگاه عاجز خواهد شد.


لذا رسالت رسانه این بار در نوع تغییر شیوه می تواند جامعه ی که در گذر قرن حاضر می باشد، با شگفتی روبرو سازد و ابزارهای ارتباطی را چنان بروز رسانی و دگرگون سازد تا آنجا که نه تنها با ریزش مخاطبین گاه تون طلب روبرو نشود بلکه ذهن های فرار و افکار سرکش جامعه را به خود خود به خویشتن مجذوب سازد و با این حرکت جامعه را در مسیر تحول گرایی مطلوب و هدفمند سازی مدرن اما در چارچوب عقاید و افکار مورد پذیرش قرار داده و این چنین خواهد بود که رسانه نقش بی بدیل خویش را بدرستی ایفا و نسبت به تعهد حرفه ای خویش و اهداف سازمانی خود راسخ و سرافراز باقی بماند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد