درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:38   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49020صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیجمعه، 13 اسفند 1400 - 18:58
چرا تبلیغات سوپر بول اینقدر گران است؟
نرخ تبلیغات سوپر بول بیشتر از سایر رویدادها است، زیرا افراد زیادی این تبلیغات را می بینند حتی اگر تبلیغات فقط برای 30 یا 60 ثانیه پخش شوند. بر اساس برآوردها، حداقل 91.63 میلیون نفر، بازی بین تمپا بی باکانیرز (Tampa Bay Buccaneers) و کانزاس سیتی چیفز در سال 2021 را تماشا کردند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به نظر می رسد که سوپر بول (Super Bowl)، هر سال نسبت به سال قبل تغییراتی در خود ایجاد می کند. ناگفته نماند که این رویداد همیشه و هر سال در نمایش بین دو نیمه، میزبان افراد مشهور و سلبریتی ها بوده است.

در گذشته، افراد مشهوری چون بیانسه، کریس مارتین، جنیفر لوپز، شکیرا، جانت جکسون، کیتی پری، برونو مارس و بسیاری دیگر در آن حضور داشتند. البته نمایش بین دو نیمه سال 2022 با حضور مری جی بلیج، فیفتی سنت، دکتر دره (Dr. Dre)، اسنوپ داگ، کندریک لامار و امینم، در صدر قرار دارد.

علاوه بر اینها، سوپر بول سابقه ای طولانی در معرفی و نمایش برخی از به یاد ماندنی ترین
تبلیغات تاریخ آمریکا دارد. به عنوان مثال، چه کسی می تواند تیموتی شالامه را در سوپر بول سال 2021 که برای تبلیغ کادیلاک به شکل ادوارد دست قیچی ظاهر شده بود، فراموش کند؟

این واضح و آشکار است که تبلیغات سوپربول کاملا متفاوت و جذاب است اما آیا واقعا باید اینقدر گران باشد؟

شاید باورش سخت باشد اما کسب وکار تبلیغاتی سوپر بول بیش از 50 سال سابقه دارد. سوپر بول بعد از اولین مسابقه خود در سال 1967، شروع به تبلیغات کرد. در آن زمان هم NBC و هم CBS بازی را پخش می کردند و این شبکه ها در آن زمان برای یک تبلیغ 60 ثانیه ای، به ترتیب 75000 دلار و 85000 دلار دریافت می کردند.

به جرات می توان گفت که نرخ تبلیغات سوپربول از سال 1967 به شدت افزایش یافته است. در واقع، تا سال 1995، هزینه این تبلیغات چیزی فراتر از 1 میلیون دلار بود. بر اساس گزارش NBC، تا سال 2015 نرخ یک تبلیغ 30 ثانیه ای به 4.25 میلیون دلار افزایش یافت و این رقم سال به سال افزایش یافت تا اینکه در سال 2021 به 5.6 میلیون دلار رسید.

نرخ تبلیغات سوپر بول بیشتر از سایر رویدادها است، زیرا افراد زیادی این تبلیغات را می بینند حتی اگر تبلیغات فقط برای 30 یا 60 ثانیه پخش شوند. بر اساس برآوردها، حداقل 91.63 میلیون نفر، بازی بین تمپا بی باکانیرز (Tampa Bay Buccaneers) و کانزاس سیتی چیفز در سال 2021 را تماشا کردند.

با توجه به پخش این رویداد در رسانه های دیجیتال، پیش بینی می شود که تعداد بینندگان این تبلیغات به 102.1 میلیون برسد. این امر، سوپر بول را به یکی از پربیننده ترین رویدادهای سال تبدیل کرده است.
 

منبع: iranjavan

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد