درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 01:54   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49017صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 13 اسفند 1400 - 10:44
3 نکته الهام بخش برای شروع حرفه روابط‌عمومی
هرگز یادگیری را متوقف نکنید. دنیای روابط‌عمومی همیشه در حال تغییر است، از مشتریان جدید گرفته تا روش‌های جدید برخورد با مردم، بنابراین اگر می‌خواهید موفق باشید، به‌روزرسانی دانش شما ضروری است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اگر در حال شروع فعالیت حرفه ای در روابط‌عمومی هستید، دانستن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است. دنیای مدرن بسیار به هم متصل است. شروع موثر در دنیای روابط‌عمومی می تواند گیج کننده باشد. اگر به دنبال موفقیت در چند سال اول روابط شخصی خود هستید، این نکات می توانند به شما کمک کنند.

اشتیاق خود را پیدا کنید

همانطور که در حال آماده شدن برای ورود به دنیای روابط‌عمومی هستید، باید بفهمید که علاقه شما چیست. حوزه روابط شخصی چیزهای زیادی برای ارائه دارد، بنابراین اگر فوراً متوجه نشدید به چه چیزی علاقه دارید، ناامید نشوید.

همانطور که در حال تشخیص دادن چه جنبه ای از روابط‌عمومی هستید که قصد دارید وارد آن شوید، مهم است که مسیر خود را در این زمینه کمی بشناسید. بسته به حوزه روابط شخصی که وارد آن می شوید، ممکن است به آموزش های اضافی در قالب دوره های دانشگاهی یا گواهینامه ها نیاز داشته باشید. هنگامی که این دانش اولیه را در دست دارید، مدیریت موفقیت آمیز در دنیای روابط‌عمومی بسیار آسان تر خواهد بود. دانشی که دارید به شما کمک می کند تا اولین گام های خود را برای ورود به بازار برنامه ریزی کنید. مهم نیست که به چه چیزی رضایت می دهید، اگر می خواهید روابط‌عمومی خود را به طور مؤثر شروع کنید، یافتن علاقه خود یکی از اولین قدم هایی است که باید بردارید.

کمی تجربه کسب کنید

هنگامی که اشتیاق خود را پیدا کردید، زمان آن رسیده است که تجربه روابط‌عمومی را به دست آورید. یکی از موثرترین راه ها برای کسب تجربه عملی در زمینه روابط شخصی، کارآموزی است. مهم نیست که در چه جنبه ای از روابط‌عمومی قصد ورود به آن را دارید، یافتن یک دوره کارآموزی راهی عالی برای آموزش و آشنایی بیشتر با وظایفی است که روزانه انجام می دهید. اگر مطمئن نیستید که از کجا باید یک دوره کارآموزی را شروع کنید، به دنبال شرکت های نوپا یا کسب و کارهایی باشید که دارای برنامه هایی برای دانشجویان هستند. شرکت هایی مانند این معمولاً برنامه هایی دارند که به طور خاص برای کمک به افرادی مانند شما در کسب تجربه در دنیای روابط‌عمومی طراحی شده اند.

سایت‌هایی مانند لینکدین می‌توانند نقطه شروعی برای یک نمایه تجاری چشم‌گیر به شما بدهند که به شما کمک می‌کند در مسیر روابط‌عمومی مورد نظر خود کار پیدا کنید. هنگامی که کمی تجربه دارید، شروع به جمع آوری تمام اطلاعات مرتبط خود در یک رزومه اقدام کنید. هر چه برای کارفرمایان بالقوه جذاب‌تر به نظر برسید، پیدا کردن کار برای شما آسان‌تر خواهد بود. با به دست آوردن برخی از تجربیات سطح ابتدایی در زمینه روابط‌عمومی، می توانید شانس خود را برای شروع موثر در حرفه تمام وقت خود افزایش دهید.

هرگز یادگیری را متوقف نکن

در نهایت، مهم است که هرگز یادگیری را متوقف نکنید. دنیای روابط‌عمومی همیشه در حال تغییر است، از مشتریان جدید گرفته تا روش‌های جدید برخورد با مردم، بنابراین اگر می‌خواهید موفق باشید، به‌روزرسانی دانش شما ضروری است. همانطور که کار تمام وقت خود را شروع می کنید، مطمئن شوید که به کسانی که تجربه بیشتری از شما دارند گوش می دهید. آنها به دلایلی تجربه طولانی مدت دارند و اگر باهوش هستید، می توانید از این تجربه به نفع خود استفاده کنید.

همراه با گوش دادن به افراد اطرافتان، تمام تلاش خود را برای بهبود مهارت های روابط‌عمومی روزمره خود انجام دهید.

به طور کلی، شما تمام ابزارهایی را که برای موفقیت چند سال اول خود در روابط‌عمومی نیاز دارید، در اختیار دارید.


 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
کوین گاردنر | 28 فوریه 2022 | روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد