درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 15:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48972صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 9 اسفند 1400 - 05:31
2 روش ذهن آگاهی برای متخصصان روابط عمومی
وقتی تمرین‌های جدید را به برنامه روزانه خود اضافه می‌کنید، از کارهای کوچک شروع کنید و آن پیروزی‌های کوچک را کسب کنید. حتی ممکن است متوجه تفاوتی که چیزی مانند مدیتیشن یک دقیقه ای بعد از اولین باری که آن را امتحان می کنید، نشوید. با تمرینی که برای شما بهتر جواب می دهد شروع کنید و در صورت احساس مثبت به استفاده از آن ادامه دهید.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اگر درگیر استرس‌های روزانه هستید، در اینجا چند تمرین آگاهانه وجود دارد که شما را به تمرکز برمی‌گرداند:

1. یک دقیقه وقت بگذارید و واقعاً نفس بکشید.

اولویت دادن به یک مدیتیشن سریع می تواند مضحک به نظر برسد، اما دقیقاً در این مواقع است که می توانید از این تمرین بیشترین بهره را ببرید. خواه از خانه کار می کنید یا در دفتر کار می کنید، مدیتیشن های یک دقیقه ای می توانند به شما کمک کنند تا افکاری که در ذهن تان می چرخند را کنترل کنید. صرف یک دقیقه برای مدیتیشن  در نهایت می تواند به بهبود تمرکز، احساس شادابی و افزایش بهره وری کمک کند.

2. از گوش دادن آگاهانه استفاده کنید.

اکثر مردم در گوش دادن آنقدر که فکر می کنند ماهر نیستند. گاهی اوقات وقتی مردم با ما صحبت می‌کنند، ذهن ما سرگردان است، این فقط بخشی از تجربه انسانی است. گوش دادن آگاهانه می تواند به عنوان یک دارایی برای متخصصان روابط عمومی مورد استفاده قرار گیرد، خواه آن را در مکالمات با مشتریان پیاده سازی کنید یا با اعضای تیم همکاری کنید.

به طور کلی، وقتی تمرین‌های جدید را به برنامه روزانه خود اضافه می‌کنید، از کارهای کوچک شروع کنید و آن پیروزی‌های کوچک را کسب کنید. حتی ممکن است متوجه تفاوتی که چیزی مانند مدیتیشن یک دقیقه ای بعد از اولین باری که آن را امتحان می کنید، نشوید. با تمرینی که برای شما بهتر جواب می دهد شروع کنید و در صورت احساس مثبت به استفاده از آن ادامه دهید.

 

 

منبع انگلیسی:  publicrelationstoday

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
سوفیا پادوآ | 16 فوریه 2022| روابط عمومی

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد