درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:39   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48945صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 5 اسفند 1400 - 23:44
جایزه زرین یازدهمین اجلاس رضایت مشتری در دستان بیمه کوثر
شرکت بیمه کوثر در یازدهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رای هیئت‌داوران، جایزه زرین را به خود اختصاص داد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شرکت بیمه کوثر در یازدهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رای هیئت‌داوران، جایزه زرین را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط‌عمومی و اعلام مدیر امور مشتریان و بازاریابی اجتماعی بیمه کوثر، این اجلاس در راستای اهداف کلان اقتصادی کشور و نیل به خودکفایی توسط فعالان عرصه تولید و صنعت و خدمات با حمایت سازمان برند و بهره‌گیری از دانش و تجارب استادان و مشاوران برجسته کشورمان در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

احمدرضا عصاری با اشار به حضور شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای خصوصی، عمومی و دولتی در این اجلاس خاطرنشان کرد: این رویداد که امسال با رویکرد جهش تولید و با هدف تقدیر از مدیران پاسخگو و مشتری‌مدار برگزار شد، شرکت‌کنندگان علاوه بر اشتراک دیدگاه‌ها، توانمندی‌ها و راهکارها با یکدیگر، در یک رقابت جدی اما دوستانه، عملکرد خود را در معرض بررسی و قضاوت متخصصان و کارشناسان قرار دادند که در پایان شرکت بیمه کوثر توانست لوح زرین اجلاس را کسب کند.

وی در تشریح محورهای این اجلاس گفت: شناخت و بررسی چالش‌های کسب و کار، آشنایی با متدهای جهانی CRM، بکارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری‌محوری، آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان در امر صنعت تولید و تجارت و بنگاه‌های اقتصادی تولیدی و خدماتی، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، راهکارهای افزایش سهم بازار با تاکید بر کرامت مشتری، بررسی چالش‌های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان یکی از منابع اصلی سازمان، بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان و سازماندهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا بر اساس رقابت بنگاه‌های تجاری محورها و موضوعات اصلی این اجلاس را تشکیل می‌داد.
 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد