درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4878صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 8 شهریور 1392 - 11:51
پایان بازی احمقانه جنگ روابط عمومی
کامرون نخست وزیر بریتانیا برای انحراف افکار عمومی از اوضاع بد اقتصادی و مرگ سهام در این کشور، به سخت ترین نبرد روابط عمومی خود در طول تاریخ روی آورده است.
  

 

پایان بازی احمقانه جنگ روابط عمومی سیاسی در جهان

شارا، مهدی باقریان- کامرون نخست وزیر بریتانیا برای انحراف افکار عمومی از اوضاع بد اقتصادی و مرگ سهام در این کشور، به سخت ترین نبرد روابط عمومی خود در طول تاریخ روی آورده است.
 به نظر می رسد کامرون با ایجاد یک طوفان سهمگین غیرانسانی وحشت و فعالیت های واقعا ویرانگر، موفق به تغییر دستور کار رسانه ها شده باشد. او تلاش می کند با استفاده از وضعیت سوریه به عنوان یک راه برای اثبات خود و پوشش ناکارآمدهای دولتش و اشتباهات رهبران حزب کارگر حداکثر بهره را ببرد هر چند در این راه هزاران انسان بی گناه قربانی مطامع شخصی و حزبی شود.
 واقعیت این است که ممکن است بخش قابل توجهی از جمعیت بریتانیا تحت تاثیر مظلوم نمایی دولت کامرون پیرامون حملات سلاح های شیمیایی که خود مسبب آن بوده اند قرار بگیرند اما همگان می دانند که دولت های انگلیس  و آمریکا مرتکب جنایات بی شماری در گوشه و کنار جهان شده اند و کارنامه عملکرد آنان به اندازه ای سیاه است که پذیرش هرگونه نیت و عمل انسان دوستان از جانب دولت های مذکور را رد می کند.
 از سوی دیگر، کامرون چهره یک چالش کاملا متفاوت در چشمان ملت هاست و او جز یک اپراتور نرم و جاده صاف کن برای سایر کشورهای جنایتکار نیست و همانطور که پیش بینی می شد با تصویب پارلمان، اقدام نظامی علیه ملت مظلوم سوریه به عنوان یک اقدام ویرانگر به شکست انجامید. با این حال کامرون یک بار دیگر نشان داد که تیم روابط عمومی او فاقد هرگونه هوشمندی و تحلیل است هرچند عده ای دیگر معتقدند که او دارای یک شبکه خوب در اطراف خود است و از همه مهم تر این که به آن ها گوش می کند؛ اما عملکرد او نشان می دهد ظاهرا قدرت استراتژیک تیم او رو به کاهش است و آن چه امروز مردم جهان به آن نیاز دارند ایستادگی در برابر زورگویی است و ایستادگی مقدمه هرگونه شانس پیروزی بزرگ است.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد