درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48641صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 25 دی 1400 - 08:12
مزایا و خطرات دموکراتیک سازی داده‌های رسانه‌ای
این گزارش راه‌حل‌های عملی را که ناشران می‌توانند برای هدایت استفاده از داده از طریق دموکراسی‌سازی استفاده کنند، روشن می‌کند. "مزایا و خطرات دموکراتیک سازی داده‌های رسانه‌ای" به بررسی موارد زیر می پردازد:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| این گزارش یافته‌های Audience Analytics Accelerator آمریکای لاتین 2021، یک برنامه مشترک توسط Meta Journalism Project و INMA، با همکاری مرکز بین‌المللی روزنامه‌نگاران (ICFJ) است. هدف این پروژه بررسی این بود که چگونه شرکت‌های رسانه‌های خبری می‌توانند کسب‌وکار آنلاین خود را با کمک به تجزیه و تحلیل و عمل بر روی داده‌ها به روش‌های جدید و خلاقانه متحول کنند.

 

این گزارش راه‌حل‌های عملی را که ناشران می‌توانند برای هدایت استفاده از داده از طریق دموکراسی‌سازی استفاده کنند، روشن می‌کند.

"مزایا و خطرات دموکراتیک سازی داده‌های رسانه‌ای" به بررسی موارد زیر می پردازد:

- اهمیت دموکراسی سازی داده‌ها
- مزایای داده‌ها و معیارها
- کاهش خطر سوء استفاده از داده‌ها و معیارها
- معیارهای سنجش روزنامه نگاری
- توسعه محصولات داده
- در آغوش گرفتن تجربه‌
- ایجاد تغییر
 

دموکراسی‌سازی داده‌ها توسط شرکت‌های رسانه‌ای بخشی از یک روند گسترده‌تر به سمت تصمیم‌گیری مبتنی بر شواهد است که ناشی از فشارهای اقتصادی جدید بر کارایی، ایده‌های مدیریتی با هدف افزایش اثربخشی، و پیشرفت‌های فناوری است.

 

بر اساس این گزارش، فرآیند دموکراتیزه سازی داده‌ها - بویژه برای شرکت های رسانه‌ای - شامل موارد زیر است:

- درک هدف داده‌ها
- انتخاب معیارهای مرتبط
- توسعه محصولات داده
- پذیرش روش علمی تصمیم گیری
- ایجاد انگیزه در تصمیم گیرندگان

 

 

دانلود گزارش کامل مزایا و خطرات دموکراتیک سازی داده‌های رسانه‌ای

 

 

منبع انگلیسی: bizcommunity

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
 14 ژانویه 2022 | تحلیل، روابط عمومی
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد