درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 03:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48622صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 21 دی 1400 - 13:05
«راهنمای مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی» بزودی منتشر می‌شود
هدف این راهنما، ارائه یک نقطه شروع مختصر و مفید برای متخصصین روابط‌عمومی که تمایل به درک دامنه و پتانسیل مزایای ابزارها و خدمات مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی دارند، می‌باشد. با این که هدف آن، این است که تا حد ممکن جامع باشد، اما تسخیر تمام جنبه‌های این زمینه تجاری و فن‌آوریِ به سرعت در حال تغییر، تقریبا غیر عملی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| «راهنمای مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی»  تالیف سایمون کالیستر، مارک پک، میشل گودآل، دن تایت، رابین ویلسون، را براون و دام برچ و ترجمه موسسه کارگزار روابط‌‎عمومی بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود.
 

به گزارش شارا، هدف این راهنما، ارائه یک نقطه شروع مختصر و مفید برای متخصصین روابط‌عمومی که تمایل به درک دامنه و پتانسیل مزایای ابزارها و خدمات مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی دارند، می‌باشد. با این که هدف آن، این است که تا حد ممکن جامع باشد، اما تسخیر تمام جنبه‌های این زمینه تجاری و فن‌آوریِ به سرعت در حال تغییر، تقریبا غیر عملی است.

 

با شناخت این واقعیت، این راهنما بر روی عناصر زیر متمرکز خواهد بود:


 مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی چیست و چرا متخصصان روابط‌عمومی باید شروع به مانیتورینگ نمایند؟
 مدل‌های قیمت‌گذاری مختلف برای ابزارهای مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی چه هستند؟
 فهرست و مشخصات ابزارهای کلیدی مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی (از جمله ارائه‌دهندگان رایگان آنها)
 سازمان‌ها چگونه می‌توانند بیشترین استفاده را از مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی با ایجاد چارچوب‌هایی به منظور کمک به پیاده‌سازی و مدیریت افکار عمومی، ببرند.
 این راهنما بر روی ابزارهای مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی متمرکز شده است، برخلاف بسته‌های تجزیه و تحلیل اختصاصی، ابزارهای مدیریت محتوا و پلتفرم‌های تعاملی.

 

مانیتورینگ در ساده‌ترین شکل خود، هم هنر است و هم علم. برای بسیاری از متخصصان روابط‌عمومی، مانیتورینگ اولین بار به واسطه قابلیت تنظیم هشدارهای گوگل، پنج یا شش سال پیش به محبوبیت رسید. در حال حاضر، صد‌ها ابزار، هم از نوع رایگان و هم در ازای پرداخت هزینه، وجود دارد که می‌تواند متخصصان روابط‌عمومی را قادر به ردیابی و کنترل برندهای خود به صورت آنلاین، نزدیک به زمان واقعی، نماید.

 

 

منبع: https://kpri.ir/?p=8002

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد