درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 02:24   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48622صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 21 دی 1400 - 16:59
«راهنمای مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی» بزودی منتشر می‌شود
هدف این راهنما، ارائه یک نقطه شروع مختصر و مفید برای متخصصین روابط‌عمومی که تمایل به درک دامنه و پتانسیل مزایای ابزارها و خدمات مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی دارند، می‌باشد. با این که هدف آن، این است که تا حد ممکن جامع باشد، اما تسخیر تمام جنبه‌های این زمینه تجاری و فن‌آوریِ به سرعت در حال تغییر، تقریبا غیر عملی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| «راهنمای مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی»  تالیف سایمون کالیستر، مارک پک، میشل گودآل، دن تایت، رابین ویلسون، را براون و دام برچ و ترجمه موسسه کارگزار روابط‌‎عمومی بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود.
 

به گزارش شارا، هدف این راهنما، ارائه یک نقطه شروع مختصر و مفید برای متخصصین روابط‌عمومی که تمایل به درک دامنه و پتانسیل مزایای ابزارها و خدمات مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی دارند، می‌باشد. با این که هدف آن، این است که تا حد ممکن جامع باشد، اما تسخیر تمام جنبه‌های این زمینه تجاری و فن‌آوریِ به سرعت در حال تغییر، تقریبا غیر عملی است.

 

با شناخت این واقعیت، این راهنما بر روی عناصر زیر متمرکز خواهد بود:


 مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی چیست و چرا متخصصان روابط‌عمومی باید شروع به مانیتورینگ نمایند؟
 مدل‌های قیمت‌گذاری مختلف برای ابزارهای مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی چه هستند؟
 فهرست و مشخصات ابزارهای کلیدی مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی (از جمله ارائه‌دهندگان رایگان آنها)
 سازمان‌ها چگونه می‌توانند بیشترین استفاده را از مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی با ایجاد چارچوب‌هایی به منظور کمک به پیاده‌سازی و مدیریت افکار عمومی، ببرند.
 این راهنما بر روی ابزارهای مانیتورینگ رسانه‌های اجتماعی متمرکز شده است، برخلاف بسته‌های تجزیه و تحلیل اختصاصی، ابزارهای مدیریت محتوا و پلتفرم‌های تعاملی.

 

مانیتورینگ در ساده‌ترین شکل خود، هم هنر است و هم علم. برای بسیاری از متخصصان روابط‌عمومی، مانیتورینگ اولین بار به واسطه قابلیت تنظیم هشدارهای گوگل، پنج یا شش سال پیش به محبوبیت رسید. در حال حاضر، صد‌ها ابزار، هم از نوع رایگان و هم در ازای پرداخت هزینه، وجود دارد که می‌تواند متخصصان روابط‌عمومی را قادر به ردیابی و کنترل برندهای خود به صورت آنلاین، نزدیک به زمان واقعی، نماید.

 

 

منبع: https://kpri.ir/?p=8002

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد