درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 13:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48611صفحه نخست » ادامه مطلب دوسه شنبه، 21 دی 1400 - 05:49
چهار روز کار در هفته نتیجه عالی می‌دهد
یک شرکت فناوری در کالیفرنیا تعداد روزهای کار کارمندانش را [از پنج روز] به چهار روز در هفته کاهش داده و می‌گوید بازده تولید سر به آسمان زده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| یک شرکت فناوری در کالیفرنیا تعداد روزهای کار کارمندانش را [از پنج روز] به چهار روز در هفته کاهش داده و می‌گوید بازده تولید سر به آسمان زده است.

شرکت «بُولت» که در سانفرانسیسکو مستقر است، این طرح آزمایشی را در پاییز سال گذشته اجرا کرد و اکنون مدیرعامل شرکت می‌گوید نتیجه بسیار مثبت بوده است.

رایان برسلو، مدیرعامل شرکت، به شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی گفت: «نمی‌توانم فکرش را هم بکنم که شرکت را طور دیگری اداره کنم. اگر واقعا به کارتان علاقه‌مندید، برایمان فرقی نمی‌کند هفته‌ای دو ساعت کار می‌کنید یا دویست ساعت. تنها چیزی که مهم است، تحویل نتیجه [کار] به شرکت است.»

او می‌گوید میزان تولید در این شرکت کسب‌وکار اینترنتی افزایش یافته، کار ساده و موثر شده است، و کارمندان هم راضی‌اند.

نظرخواهی‌ای که در پایان این طرح سه ماهه صورت گرفت، نشان داد که ۹۴ درصد کارمندان «بولت» و ۹۱ درصد مدیران شرکت خواهان ادامه آن هستند.

آقای برسلو گفت که ۸۴ درصد کارمندان شرکت گفته‌اند که با اضافه شدن جمعه به روزهای تعطیل هفته، تعادل میان زندگی و کارشان و نیز استفاده از ساعت‌های کاری‌شان بهتر شده است.

او افزود: «شرکت‌های بسیاری هستند که نمایشی عمل می‌کنند که در آن مردم بیشتر به‌تظاهر به کار اهمیت می‌دهند تا کار واقعی بکنند. به همین دلیل است که جلسات بی‌شمار، اسناد بی‌شمار، و ارائه‌های بی‌شمار دارند. غیرممکن است که از میان این همه هیاهو به اصل قضیه برسند.»

او افزود که شرکت می‌خواهد کارکنانش «ضمن داشتن حسن روابط با تیم اطرافشان» به نتیجه هم برسند.

بولت با ۵۵۰ کارمند تمام‌وقت، یکی از معدود شرکت‌هایی در آمریکاست که روزهای کاری هفتگی‌اش را کاهش داده است.

آقای برسلو اذعان دارد که مدتی طول کشیده است تا این طرح به‌راحتی اجرا شود.

او گفت: «این تغییر عملکرد آسان نبود. بی‌تردید خیلی کار برد.»

این شرکت می‌گوید در برنامه کاری‌اش انعطاف دارد و ضمن این که از کارمندانش انتظار دارد در روزهای کاری شلوغ مثل «جمعه سیاه» و «عید شکرگزاری» کار کنند، اما پس از آن به آن‌ها مرخصی می‌دهد.

در اوایل سال جاری، فراکسیون ترقی‌خواه کنگره آمریکا طرحی پیشنهاد کرد که بر اساس آن، ساعت‌های کاری در هفته به ۳۲ ساعت تقلیل می‌یابد.
 

منبع: independentpersian

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد