درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 00:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48607صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 21 دی 1400 - 11:44
خبر جدید را شنیده‌اید؟
نخستین جشنواره مردم‌داری ایران در دو بخش «مدال‌های روابط‌عمومی ایران» (مدال روابط‌عمومی بین‌المللی، مدال ملی مردمداری، مدال ملی مدیران ارتباط‌گر، مدال ملی روابط‌عمومی سرآمد، مدال ملی مدیریت روابط‌عمومی، مدال ملی روابط‌عمومی صنعتی، مدال ملی روابط‌عمومی خلاق،مدال ملی چهره ماندگار روابط‌عمومی و مدال ملی کارشناس برتر روابط‌عمومی ایران) و «جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران» (برنامه‌ریزی، مدیریت انتشارات، مدیریت تبلیغات، مدیریت ارتباطات درون سازمانی، مدیریت ارتباطات الکترونیک، مدیریت روابط رسانه‌ای، مدیریت تشریفات، مدیریت ارتباطات بحران، مدیریت مسئولیت اجتماعی، کار خلاقانه، کمپین روابط‌عمومی و قلب طلایی (نوعدوستی)) و در 22 گروه برگزار می‌شود.
  

ارزشمندترین جوایز روابط‌عمومی پیش روی شماست.

 

سوالات متداول:
 

سوالات متداولی را طراحی نمودیم که به شما کمک می‌کند در این فضای رقابتی پیشگام باشید.

 

چه گروه‌هایی در دسترس هستند؟


نخستین جشنواره مردم‌داری ایران در دو بخش «مدال‌های روابط‌عمومی ایران» (مدال روابط‌عمومی بین‌المللی، مدال ملی مردمداری، مدال ملی مدیران ارتباط‌گر، مدال ملی روابط‌عمومی سرآمد، مدال ملی مدیریت روابط‌عمومی، مدال ملی روابط‌عمومی صنعتی، مدال ملی روابط‌عمومی خلاق،مدال ملی چهره ماندگار روابط‌عمومی و مدال ملی کارشناس برتر روابط‌عمومی ایران) و «جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران» (برنامه‌ریزی، مدیریت انتشارات، مدیریت تبلیغات، مدیریت ارتباطات درون سازمانی، مدیریت ارتباطات الکترونیک، مدیریت روابط رسانه‌ای، مدیریت تشریفات، مدیریت ارتباطات بحران، مدیریت مسئولیت اجتماعی، کار خلاقانه، کمپین روابط‌عمومی و قلب طلایی (نوعدوستی)) و در 22 گروه برگزار می‌شود.

چه کسی می‌تواند در این رویداد شرکت کند؟


جوایز ارزشمند روابط‌عمومی به همه افراد و گروه‌ها در سراسر ایران در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی، افراد حقیقی و سایر علاقمندان واجد شرایط تعلق می‌گیرد.


شرایط لازم چیست؟


تاریخ خلق آثار باید از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا پایان سال 1399 باشد. کارها باید در این بازه زمانی انجام شده باشند.


کارها چطور ارزیابی و قضاوت می‌شوند؟


کارها را بر اساس خلاقیت، نوآوری، برنامه‌ریزی، نتایج و همچنین تاثیر ثابت شده آن بر جامعه هدف ارزیابی می‌کنیم. این قضاوت‌ها، کارها و کمپین‌ها را از نظر نوآوری در عمل و ایده و همچنین تاثیر نتایج حاصله ارزیابی می‌کند. شرکت‌ها، سازمان‌ها و افراد برای قضاوت و ارزیابی به دنبال عاملی هستند که ارزش اجرای آن را داشته باشد.


چگونه شانس خود را برای دریافت جایزه افزایش دهم؟


در خلاصه ارسالی خود بر اهداف همچنین دستاوردهای کارها و کمپین‌های خود تأکید کنید. تا آنجا که ممکن است نمونه‌های مشخصی از موفقیت‌هایی که کسب کرده‌اید، ارائه دهید و تحقیقات، برنامه‌ریزی، عملکرد و ارزیابی کارها را به روشنی و به طور مختصر توضیح دهید.


هزینه‌های برگزاری جشنواره از کجا تامین می‌شود؟


اعتبار موردنیاز برگزاری جشنواره از محل هزینه‌های شرکت در جشنواره و داوری تامین می‌شود.

چه زمانی اسامی برندگان اعلام می شود؟


اسامی برندگان در مراسم اعطای جوایز در تاریخ سوم اسفند 1400 اعلام می‌شود.

 

 



 

دانلود بروشور کامل: نخستین جشنواره مردم‌داری ایران

 

دانلود بروشور کامل: هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد