درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 21:11   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48591صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 19 دی 1400 - 09:10
پروفایل خوب بسازید
اشتباه های رایج در لینکدین که فرصت ها را می کشد
حساب کاربری خوب در لینکدین یک دارایی حرفه ای است و برای هر کسی که می خواهد در حرفه و شغلی شناخته شود، ضروری است. لینکدین به طور تقریبی 740 میلیون حساب کاربری دارد و رقابتی بین این حساب ها برای جلب نظر رقبای حرفه ای وجود دارد. اشتباهات کوچکی می تواند توجه و تمرکز شرکت ها، جست وجو کنندگان نیروی کار یا کارجویان را از حسابی به حساب دیگر معطوف کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| خیلی از صاحبان حساب های کاربری در لینکدین از اشتباهاتی که می تواند به زیان حرفه آن ها تمام شود، خبر ندارند. چه اشتباهاتی می تواند به زیان شما در لینکدین عمل کند؟

حساب کاربری خوب در لینکدین یک دارایی حرفه ای است و برای هر کسی که می خواهد در حرفه و شغلی شناخته شود، ضروری است. لینکدین به طور تقریبی 740 میلیون حساب کاربری دارد و رقابتی بین این حساب ها برای جلب نظر رقبای حرفه ای وجود دارد. اشتباهات کوچکی می تواند توجه و تمرکز شرکت ها، جست وجو کنندگان نیروی کار یا کارجویان را از حسابی به حساب دیگر معطوف کند.

نکته بدتر اینکه خیلی از صاحبان حساب های کاربری در لینکدین از اشتباهاتی که می تواند به زیان حرفه آن ها تمام شود، خبر ندارند. چه اشتباهاتی می تواند به زیان شما در لینکدین عمل کند؟ در سایت کارآفرین درباره چند اشتباه رایج در حساب های کاربری لینکدین نوشته شده که خلاصه ای از آن را می خوانید.

عنوان کم جان

اگر عنوان یا تیتر خوبی برای پروفایلتان انتخاب نکنید، یعنی لنگر اولیه برای جلب نظر را ندارید. درست مثل عنوان یک مجله یا کتاب که روی دکه روزنامه فروشی یا کتاب فروشی ها توجه مردم را جلب می کند، پروفایل شما هم باید عنوان مناسب، خلاصه و جذابی داشته باشد. عنوان، نخستین چیزی است که مردم در پروفایل شما می بینند، بنابراین باید از آن برای اثرگذاری مثبت استفاده کنید. داشتن عنوان خوب و تیتر مناسب در پروفایل به معنای این نیست که فقط عنوان شغلی تان را کپی کنید. به جای آن باید در استفاده از کلمات کلیدی دقت کنید، کلماتی که به کار شما مربوط است، کلمه هایی که در بین کلمه های پرتکرار در جست وجوها رتبه خوبی دارد. بهترین عناوین، خلاصه نوشته می شوند. بعضی می گویند بهتر است عنوان با کمتر از 120 حرف نوشته شود تا اثر مثبتی بر خوانندگان بگذارد. عنوان به اندازه ای مهم است که ارزش فکر کردن و زمان گذاشتن دارد. عنوان را تغییر دهید و نتیجه را آزمایش کنید تا به بهترین گزینه برسید.

عکس غیرحرفه ای

لینکدین یک شبکه اجتماعی متفاوت از فیس بوک و اینستاگرام است. مهم است که در این شبکه اجتماعی از یک عکس قابل قبول استفاده کنید. داشتن یک پروفایل حرفه ای که با یک عکس حرفه ای همراه است، یک نکته کلیدی در لینکدین است. بدون آن، پروفایل شما برای منابع انسانی شرکت ها ناقص به نظر می رسد. کیفیت، ثبات و خونسردی و اشاره ای به نوع شخصیت شما در عکس باید نشان داده شود. عکس ها نباید تبلیغی برای فیزیک شما به نظر بیایند،، یا آخرین سفر هیجان انگیز شما. نباید عکسی انتخاب کنید که لحظه ای فکر بیننده را از قابلیت های حرفه ای و سابقه تان منحرف کند. هم عکس پروفایل و هم عکسی که به عنوان عکس کاور در لینکدین شناخته می شود، باید ساده باشد و بهتر است خیلی در مورد آن ریسک نکنید.

در بخش «درباره» تقلید نکنید

یکی از رایج ترین اشتباهات در لینکدین در بخش «درباره» رخ می دهد. یعنی جایی که باید یک بیوگرافی شخصی کوچک درباره خودتان بنوسید. این بیوگرافی شبیه به نوشتن رزومه است. این رزومه کوچک باید متناسب با موقعیت شغلی که متقاضی آن هستید، نوشته شود. در واقع در این بخش این پرسش پاسخ داده می شود که شما چرا برای این موقعیت شغلی مناسب اید. بخش درباره در لینکدین جایی است که شما باید خود حرفه ای تان را به نمایش بگذارید. باید بنویسید شما که هستید، به چه دستاوردهایی رسیده اید و چه توانایی هایی دارید و چه کارهایی می توانید انجام دهید. اگر این بخش را به درستی انجام دهید، فرصت های تازه ای برای انجام کار حرفه ای پیدا می کند. فراموش نکنید که لحن شما در این بخش باید اعتماد به نفس شما را نشان دهد.

نکته مهم درباره این بخش، کوتاه نوشتن آن است. برعکس تصاویر، این بخش جایی است که باید کمی شخصی تر درباره خودتان عمل کنید. اینجا کمی خودنمایی بد نیست. یکی از مشکلات رایج در این بخش این است که بسیار ساده و تکراری نوشته شود، اما بهتر است کمی رنگ و لعاب شخصی به آن بدهید.

پراکندگی مهارت ها و تجربه ها

هر مهارت و تجربه ای که دارید و آن را در لینکدین فهرست می کنید، باید با بخش درباره همخوانی داشته باشد و ادعای شما را اثبات کند. در حالت ایده آل، مهارت ها و تجربه های شما توسط همتایان شما حمایت و تایید می شود. این بخش بسیار مهم است چراکه 69 درصد از متخصصان برای این بخش بیش از مدرک دانشگاهی ارز قائلند. اما اشتباه بیشتر افراد این است که هر مهارتی که دارند، با ربط و بی ربط به موقعیت شغلی مورد نظر، فهرست می کنند. یک پروفایل با ده ها مهارت و تجربه فهرست شده لزوما اثرگذار نیست. به ویژه اگر به زمینه کاری شما ربطی نداشته باشد. چنین پروفایلی نامتمرکز وشلخته به نظر می رسد. می توانید در لینکدین مهارت هایی که دارید را با توجه به موقعیت شغلی مورد نظر درجه بندی کنید.

ساختن آدرس شخصی

ساختن آدرس شخصی url در لینکدین کار ساده ای است و خیلی زمانی از شما نمی گیرد. متاسفانه بسیاری از حساب های کاربری به این مسئله بی توجهند. درحالیکه فقدان داشتن یک آدرس شخصی که دسترسی به شما را آسان کند، پروفایل شما را حرفه ای تر نشان می دهد. هم چنین اگر url نسازید، یک فرد کمتر فنی به نظر می رسید و به هر ترتیب، در گزینه های شرکت های خوب نخواهید بود.
 

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد