درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 22:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق

  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ماشین عدم پاسخگویی - چرا سیستم‌های بزرگ تصمیمات بدی می‌گیرند؟
  موتور رسانه‌ها را روشن کنید: راهنمای روابط‌عمومی برای صنعت خودرو
  دکتر قربانعلی تنگ شیر، گواهینامه تقدیر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را دریافت کرد
  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق
  سایدر 4V هوش مصنوعی در خدمت روابط‌عمومی
  کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد
  جمینی: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی
  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند
  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی
  حرکت از برند شخصی به تجاری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48571صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیجمعه، 17 دی 1400 - 11:41
انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی
دکتر سید میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، سید محمدرضا فیاضی بروجنی‌ را به عنوان مشاور خود و مدیرکل روابط عمومی این سازمان منصوب کرده و از خدمات حسن ضابطی مدیرکل سابق تقدیر کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| دکتر موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، طی حکمی مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی سازمان را منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، سید محمدرضا فیاضی بروجنی‌ را به عنوان مشاور خود و مدیرکل روابط عمومی این سازمان منصوب کرده و از خدمات حسن ضابطی مدیرکل سابق تقدیر کرد.


دکتر موسوی در این حکم با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی، سازمانی است که به واسطه فراگیری و تنوع بالای ذی‌نفعان، نیازمند حد بالایی از ارتباطات مؤثر است؛ به جهت تحقق تأمین اجتماعی مردمی در دولت سیزدهم با رویکرد “تحول”، “عدالت” و “اعتمادافزایی”، بر لزوم پیگیری شش راهبرد اصلی تأکید کردند.


1. تدوین و اجرای سیاست‌های رسانه‌ای سازمان در جهت بهبود سطح اعتماد و رضایت و صیانت از حقوق ذی‌نفعان اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان
2. ارتقا سطح تعامل و پاسخگویی سازمان در تعامل با عموم مردم به ویژه از طریق رصد و پایش مستمر مسائل مرتبط با سازمان در فضای رسانه‌ای با هدف اطلاع و پاسخگویی دقیق‌تر ذیل دغدغه‌ها، انتقادات و مشکلات
3. بهبود و ارتقای سطح تعامل سازمان با رسانه‌های مختلف
4. ارائه تصویری واقعی، شفاف و صادقانه از عملکرد و خدمات سازمان
5. بهینه‌سازی فضای ارتباطات درون‌سازمانی و ایجاد هماهنگی میان واحدهای مختلف روابط عمومی در سازمان، استان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های تابعه
6. فعال کردن زمینه‌های برقراری ارتباط هم‌افزا با سایر نهادها، دستگاه‌ها و بدنه‌های نخبگانی


فیاضی دانش‌آموخته مقطع ارشد و دکتری مدیریت رسانه بوده و در زمینه مشاوره برندینگ، نظارت و اجرای پروژه‌های پژوهشی در حوزه مدیریت و ارتباطات و همچنین طراحی و ایده‌پردازی برنامه‌های تلویزیونی فعالیت داشته است.


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟


  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی


  حرکت از برند شخصی به تجاری


  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر


  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد