درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48531صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 11 دی 1400 - 11:33
پایداری دیگر یک روند یا فقط یک مانور تجاری نیست. برای اداره مؤثر یک تجارت در این دنیا یک ضرورت است.
پایداری و روابط‌عمومی: عشق مورد علاقه زمین
اما فینکبینر - پایداری می تواند بیشتر از تلاش یک کسب و کار برای دوستدار محیط زیست باشد. پایداری با ایجاد اعتماد و ایجاد روابط بهتر برای مشاغل، تلاش های روابط‌عمومی را تقویت می کند. همه دانشجویان روابط‌عمومی باید مزایای پایداری در عصر حاضر را درک کنند.
  

درک پایداری

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| من به تدریج به دلیل تجربیات شخصی خود به پایداری علاقه پیدا کردم. من اغلب با بازی در فضای باز بزرگ شدم، یادداشت هایی می نوشتم تا در خانه ام بگذارم تا چراغ ها را خاموش کنم و یا هر سگی که می دیدم در آغوش می‌گرفتم. ایده من از پایداری این بود که ما باید با زمین و همه مخلوقات آن خوب رفتار کنیم. به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده، "پیگیری پایداری به معنای ایجاد و حفظ شرایطی است که تحت آن انسان و طبیعت بتوانند در هماهنگی سازنده برای حمایت از نسل های فعلی و آینده زندگی کنند."

پایداری می تواند بیشتر از تلاش یک کسب و کار برای دوستدار محیط زیست باشد. پایداری با ایجاد اعتماد و ایجاد روابط بهتر برای مشاغل، تلاش های روابط‌عمومی را تقویت می کند. همه دانشجویان روابط‌عمومی باید مزایای پایداری در عصر حاضر را درک کنند.

دانش آموزان از رابطه بین روابط‌عمومی و پایداری چه چیزی می توانند بیاموزند؟

کسب‌وکارهای پایدار روابط قوی‌تری با مردم خود ایجاد می‌کنند. اگر هر بحرانی اتفاق بیفتد، کسب‌وکارهایی که شفاف بوده‌اند زمان بهبودی آسان‌تری خواهند داشت. آنها می توانند به جای یک رویکرد واکنشی، رویکردی فعالانه داشته باشند.

بارومتر اعتماد ادلمن نشان می‌دهد، «شرکت‌های پایدار انرژی بیشتر گفتگو می‌کنند و اعتماد بیشتری دارند». یکی از یافته‌های فشارسنج اعتماد در صنعت انرژی نشان می دهد که اعتماد برای نوآوری ضروری است. در حالی که کسب‌وکارها در تمام صنایع به گزارش‌های مشابه فشارسنج متکی هستند، صنعت انرژی می‌تواند در یک «زمان تعیین شده» سود زیادی ببرد.

آینده روابط‌عمومی و پایداری

هنگامی که معنی پایدار بودن را درک کردید و چگونه می تواند برای تلاش های روابط‌عمومی مفید باشد، می توانید نگاهی اجمالی به نقش پایداری در آینده کسب و کارها داشته باشید. تحولات اخیر مانند کنفرانس تغییرات آب و هوایی پاریس و گلاسکو اهمیت پایداری را تثبیت کرده است.

 

کنفرانس تغییرات آب و هوایی پاریس در یک توافق بسیار مورد انتظار به پایان رسید. یک توافق بلندپروازانه که متضمن تعهد هر کشور به موضوع جهانی و یک برنامه اجرایی کامل برای محافظت از کره زمین است، زیرا رهبران جهان به خوبی می دانند که انجام کاری در مورد محیط زیست چقدر مهم است. درست همانطور که من رفتارم را تغییر داده ام، بسیاری از افراد دیگر با انتخاب گزینه های پایدارتر، هوشیار و متعهد شده اند.

 

پایداری دیگر یک روند یا فقط یک مانور تجاری نیست. برای اداره مؤثر یک تجارت در این دنیا یک ضرورت است.

 

منبع انگلیسی: progressions
 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد