درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 23:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48470صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 4 دی 1400 - 10:38
5 روندی که بر روابط‌عمومی در سال 2022 تأثیر می گذارد
همانطور که صفحه سال را ورق می زنیم، زمان آن رسیده است که به روندهایی که بر ارتباطات، روابط‌عمومی و بازاریابی تأثیر می گذارد نگاه کنیم. البته، تغییراتی که می بینیم معمولا ناگهانی نیستند. آنها ادامه یا اوج رویدادها و حرکاتی هستند که ما در سال 2021 تجربه کرده ایم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همانطور که صفحه سال را ورق می زنیم، زمان آن رسیده است که به روندهایی که بر ارتباطات، روابط‌عمومی و بازاریابی تأثیر می گذارد نگاه کنیم. البته، تغییراتی که می بینیم معمولا ناگهانی نیستند. آنها ادامه یا اوج رویدادها و حرکاتی هستند که ما در سال 2021 تجربه کرده ایم.

 

اینها مواردی هستند که رای من را برای قوی ترین و مرتبط ترین روندهایی که تا سال 2022 ادامه خواهند داشت، به دست می آورند.

هدف برند، هدف واقعی دارد


ارتباطات مبتنی بر هدف و ارزش به بخشی ضروری از جعبه ابزار بازاریابی تبدیل خواهد شد. تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان می‌خواهند برندها و شرکت‌هایی که با آن‌ها تجارت یا خرید می‌کنند، کارفرمایان منصف، شهروندان شرکتی خوب و مراقبان مسئولانه محیط‌زیست باشند. به دنبال ارزش های برند باشید تا پیامی اصلی برای اکثر سازمان ها باشد.

کارمندان مسئول هستند

در سال 2021 چند داستان «استعفای بزرگ» دیدیم؟ بازار استعداد در بسیاری از صنایع فشرده تر از همیشه است. این به رشد «برندینگ کارفرما» در میان شرکت‌های بزرگ و افزایش نفوذ نیروی کار در سازمان کمک کرد. شرکت‌های هوشمند تشخیص می‌دهند که باید به عنوان مکان‌های عالی برای کار و همچنین مارک‌های بزرگ دیده شوند. اما سال 2022، سال استخدام کارمند جدید خواهد بود. این برای متخصصان روابط‌عمومی که بر روابط کارکنان و جامعه تمرکز دارند، نوید خوبی است.

محتوای برند پادشاه است

محتوای شرکتی برای مدتی رونق گرفته است، اما سال 2022 نقطه اوج خواهد بود. محتوای ویدیویی دیگر اختیاری نیست. علاوه بر این، محتوای برندی که در سال‌های آینده می‌بینیم، هوشمند، استراتژیک و کاملا حرفه‌ای خواهد بود.

همه چیز سیاسی شده است

سیاسی شدن همه چیز، از ماسک صورت گرفته تا خواربارفروشی، مدتی است که با ما همراه بوده است، و من دلیلی برای تغییر آن در سال 2022 نمی بینم. به هر حال، ما وارد فصل انتخابات دیگری خواهیم شد. اشتهای پرخاشگر برای داستان‌های ویروسی در پلتفرم‌های اجتماعی، بسیاری از داستان‌های اغراق‌آمیز، تحریف‌شده و کاملا جعلی را تضمین می‌کند که به دنبال ایجاد شکاف‌های قبیله‌ای هستند.

تجارت اجتماعی رونق خواهد گرفت

این بیماری همه گیر بسیاری از روندهای دیجیتال را تسریع کرد. تجارت اجتماعی بخش بزرگی از انفجار تجارت الکترونیک در سال 2021 بود که بیش از 35 درصد افزایش یافت. تجربه خرید درون برنامه ای بدون دردسر به ویژه برای خریداران Gen-Z جذاب است، زیرا رسانه های اجتماعی منبع اصلی الهام خرید برای آنها هستند.

 

کانال‌های اجتماعی چه نوع قدیمی‌اش مانند فیس‌بوک و اینستاگرام باشند، یا تازه‌واردهایی مانند TikTok، نقش بزرگی برای متخصصان فروش و بازاریابی در سال 2022 ایفا خواهند کرد. Metaverse Facebook را تماشا کنید و به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر در تحقیق، آزمایش و تجارت رسانه‌های اجتماعی باشید.
 

 


منبع انگلیسی:
publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
دوروتی کرنشاو | 23 دسامبر 2021| بازاریابی، روابط‌عمومی
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!


  این هوش مصنوعی می‌تواند مصاحبه شغلی انجام دهد


  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد