درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:42   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48470صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 4 دی 1400 - 11:14
5 روندی که بر روابط‌عمومی در سال 2022 تأثیر می گذارد
همانطور که صفحه سال را ورق می زنیم، زمان آن رسیده است که به روندهایی که بر ارتباطات، روابط‌عمومی و بازاریابی تأثیر می گذارد نگاه کنیم. البته، تغییراتی که می بینیم معمولا ناگهانی نیستند. آنها ادامه یا اوج رویدادها و حرکاتی هستند که ما در سال 2021 تجربه کرده ایم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همانطور که صفحه سال را ورق می زنیم، زمان آن رسیده است که به روندهایی که بر ارتباطات، روابط‌عمومی و بازاریابی تأثیر می گذارد نگاه کنیم. البته، تغییراتی که می بینیم معمولا ناگهانی نیستند. آنها ادامه یا اوج رویدادها و حرکاتی هستند که ما در سال 2021 تجربه کرده ایم.

 

اینها مواردی هستند که رای من را برای قوی ترین و مرتبط ترین روندهایی که تا سال 2022 ادامه خواهند داشت، به دست می آورند.

هدف برند، هدف واقعی دارد


ارتباطات مبتنی بر هدف و ارزش به بخشی ضروری از جعبه ابزار بازاریابی تبدیل خواهد شد. تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان می‌خواهند برندها و شرکت‌هایی که با آن‌ها تجارت یا خرید می‌کنند، کارفرمایان منصف، شهروندان شرکتی خوب و مراقبان مسئولانه محیط‌زیست باشند. به دنبال ارزش های برند باشید تا پیامی اصلی برای اکثر سازمان ها باشد.

کارمندان مسئول هستند

در سال 2021 چند داستان «استعفای بزرگ» دیدیم؟ بازار استعداد در بسیاری از صنایع فشرده تر از همیشه است. این به رشد «برندینگ کارفرما» در میان شرکت‌های بزرگ و افزایش نفوذ نیروی کار در سازمان کمک کرد. شرکت‌های هوشمند تشخیص می‌دهند که باید به عنوان مکان‌های عالی برای کار و همچنین مارک‌های بزرگ دیده شوند. اما سال 2022، سال استخدام کارمند جدید خواهد بود. این برای متخصصان روابط‌عمومی که بر روابط کارکنان و جامعه تمرکز دارند، نوید خوبی است.

محتوای برند پادشاه است

محتوای شرکتی برای مدتی رونق گرفته است، اما سال 2022 نقطه اوج خواهد بود. محتوای ویدیویی دیگر اختیاری نیست. علاوه بر این، محتوای برندی که در سال‌های آینده می‌بینیم، هوشمند، استراتژیک و کاملا حرفه‌ای خواهد بود.

همه چیز سیاسی شده است

سیاسی شدن همه چیز، از ماسک صورت گرفته تا خواربارفروشی، مدتی است که با ما همراه بوده است، و من دلیلی برای تغییر آن در سال 2022 نمی بینم. به هر حال، ما وارد فصل انتخابات دیگری خواهیم شد. اشتهای پرخاشگر برای داستان‌های ویروسی در پلتفرم‌های اجتماعی، بسیاری از داستان‌های اغراق‌آمیز، تحریف‌شده و کاملا جعلی را تضمین می‌کند که به دنبال ایجاد شکاف‌های قبیله‌ای هستند.

تجارت اجتماعی رونق خواهد گرفت

این بیماری همه گیر بسیاری از روندهای دیجیتال را تسریع کرد. تجارت اجتماعی بخش بزرگی از انفجار تجارت الکترونیک در سال 2021 بود که بیش از 35 درصد افزایش یافت. تجربه خرید درون برنامه ای بدون دردسر به ویژه برای خریداران Gen-Z جذاب است، زیرا رسانه های اجتماعی منبع اصلی الهام خرید برای آنها هستند.

 

کانال‌های اجتماعی چه نوع قدیمی‌اش مانند فیس‌بوک و اینستاگرام باشند، یا تازه‌واردهایی مانند TikTok، نقش بزرگی برای متخصصان فروش و بازاریابی در سال 2022 ایفا خواهند کرد. Metaverse Facebook را تماشا کنید و به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر در تحقیق، آزمایش و تجارت رسانه‌های اجتماعی باشید.
 

 


منبع انگلیسی:
publicrelationstoday

 

منبع فارسی:

شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
دوروتی کرنشاو | 23 دسامبر 2021| بازاریابی، روابط‌عمومی
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد