درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:20   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48408صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 25 آذر 1400 - 10:30
اثرات بازخورد رسانه های اجتماعی بر مسئولیت اجتماعی شرکت
دکتر ربکا هیز و دکتر کالب کار بررسی کردند که چگونه پاسخ‌ها به پست‌های رسانه‌های اجتماعی CSR بر اعتماد سازمانی و ادراک بر اعتبار تأثیر می‌گذارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| دکتر ربکا هیز و دکتر کالب کار بررسی کردند که چگونه پاسخ‌ها به پست‌های رسانه‌های اجتماعی CSR بر اعتماد سازمانی و ادراک بر اعتبار تأثیر می‌گذارد.

یک مطالعه تجربی با 257 شرکت‌کننده انجام شد. شرکت‌کنندگان به‌طور تصادفی به یکی از پنج شرایط آزمایشی تقسیم شدند، که هر کدام پست رسانه اجتماعی CSR یک سازمان ساختگی را با درجات مختلف بازخورد نشان می‌دادند.

یافته های کلیدی عبارتند از:

- مشاهدات شرکت کنندگان از نظرات مثبت یا منفی شخص ثالث در بیانیه رسانه اجتماعی CSR بر اعتبار سازمان یا سایر نتایج برند تأثیری نداشت.


- بیانیه‌های مسئولیت اجتماعی شرکت  (CSR) در رسانه‌های اجتماعی منجر به برداشت نسبتاً مطلوبی از CSR سازمان شد.


- به نظر نمی‌رسد که پاسخ‌های سازمان به نظرات شخص ثالث بر برداشت‌های بعدی شرکت‌کنندگان از سازمان تأثیر بگذارد.


- برخلاف مفروضات ثابت شده در ارتباطات CSR، بویژه اهمیت ارتباط دو طرفه از طریق رسانه های اجتماعی، مدیران رسانه های اجتماعی نباید بیش از حد نگران پاسخ های منفی یا مثبت به اظهارات CSR باشند که در رسانه های اجتماعی ارائه می شود.

 

این خلاصه توسط مرکز تحقیقات رسانه های دیجیتال IPR ارائه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد