درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 22:07   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48408صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 25 آذر 1400 - 09:54
اثرات بازخورد رسانه های اجتماعی بر مسئولیت اجتماعی شرکت
دکتر ربکا هیز و دکتر کالب کار بررسی کردند که چگونه پاسخ‌ها به پست‌های رسانه‌های اجتماعی CSR بر اعتماد سازمانی و ادراک بر اعتبار تأثیر می‌گذارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| دکتر ربکا هیز و دکتر کالب کار بررسی کردند که چگونه پاسخ‌ها به پست‌های رسانه‌های اجتماعی CSR بر اعتماد سازمانی و ادراک بر اعتبار تأثیر می‌گذارد.

یک مطالعه تجربی با 257 شرکت‌کننده انجام شد. شرکت‌کنندگان به‌طور تصادفی به یکی از پنج شرایط آزمایشی تقسیم شدند، که هر کدام پست رسانه اجتماعی CSR یک سازمان ساختگی را با درجات مختلف بازخورد نشان می‌دادند.

یافته های کلیدی عبارتند از:

- مشاهدات شرکت کنندگان از نظرات مثبت یا منفی شخص ثالث در بیانیه رسانه اجتماعی CSR بر اعتبار سازمان یا سایر نتایج برند تأثیری نداشت.


- بیانیه‌های مسئولیت اجتماعی شرکت  (CSR) در رسانه‌های اجتماعی منجر به برداشت نسبتاً مطلوبی از CSR سازمان شد.


- به نظر نمی‌رسد که پاسخ‌های سازمان به نظرات شخص ثالث بر برداشت‌های بعدی شرکت‌کنندگان از سازمان تأثیر بگذارد.


- برخلاف مفروضات ثابت شده در ارتباطات CSR، بویژه اهمیت ارتباط دو طرفه از طریق رسانه های اجتماعی، مدیران رسانه های اجتماعی نباید بیش از حد نگران پاسخ های منفی یا مثبت به اظهارات CSR باشند که در رسانه های اجتماعی ارائه می شود.

 

این خلاصه توسط مرکز تحقیقات رسانه های دیجیتال IPR ارائه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد