درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48313صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 13 آذر 1400 - 18:04
8 پرسش برای فروش اینترنتی بیشتر
وب سایت خوب برای کسب وکارها چه ویژگی هایی دارد؟
یک وب سایت خوب برای کسب وکارها چه ویژگی دارد؟ سایت سوشال مدیا تودی، د راین باره به 8 پرسش کلیدی پرداخته که باید برای ساخت یک وب سایت خوب به آن پاسخ داده شود. این 8 پرسش، به اطلاعات کلیدی مربوط است که هر مشتری و بازدیدکننده ای از سایت به دنبال پاسخ آن است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری از مشاوران کسب وکار، در توهم اینکه اتصال به شبکه‌های اجتماعی هرگز از دست نمی رود، اهمیت وب سایت را در نظر صاحبان کسب وکار، کم جلوه می دهند. اما همه باید بدانند هیچ تضمینی در دسترسی دائمی به شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

قطع دسترسی همگانی در سراسر جهان به اپلیکیشن های اینستاگرام، واتس آپ و فیس بوک در ماه گذشته، بیش از همه، برای صاحبان کسب وکارها زنگ های هشدار را به صدا درآورد. این اتفاق نشان داد کسب وکارها برای برقراری ارتباط با مشتریان خود، نمی توانند تنها به داشتن صفحه هایی در شبکه های اجتماعی تکیه کنند. در آن روز، که برای کسب وکارها بسیار طولانی به نظر آمد، اهمیت داشتن وب سایت و جلب نظر مخاطبان در وب سایت ها بیش از همیشه خودنمایی کرد.

بسیاری از مشاوران کسب وکار، در توهم اینکه اتصال به شبکه های اجتماعی هرگز از دست نمی رود، اهمیت وب سایت را در نظر صاحبان کسب وکار، کم جلوه می دهند. اما همه باید بدانند هیچ تضمینی در دسترسی دائمی به شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

اما یک وب سایت خوب برای کسب وکارها چه ویژگی دارد؟ سایت سوشال مدیا تودی، د راین باره به 8 پرسش کلیدی پرداخته که باید برای ساخت یک وب سایت خوب به آن پاسخ داده شود. این 8 پرسش، به اطلاعات کلیدی مربوط است که هر مشتری و بازدیدکننده ای از سایت به دنبال پاسخ آن است.

به طور خلاصه، این پرسش ها محصولی که می فروشید، خدماتی که ارائه می کنید، هزینه ها، تفاوت برند شما با دیگران، دسترسی ها در سایت، تجربه مشتریان، چرایی اعتماد و چگونگی ارتباط را شامل می شود.

در یک وب سایت خوب باید به طور سریع و روشن درباره محصول و خدماتی که عرضه می کنید، به مشتری اطلاعاتی ارائه کنید. خدماتی که عرضه می کنید چه مشکلی از آن ها رفع می کند و چطور به بهبود زندگی آن ها کمک می کند؟ به عبارت ساده تر، چرا آن ها باید به چیزی که شما عرضه می کنید، علاقه نشان دهند؟

وقتی علاقه مخاطب را با توضیح درباره محصول و خدمات برانگیختید، نوبت به هزینه می رسد. مشتری باید بداند با پرداخت چه هزینه ای، به منفعتی که شما از آن می گویید می رسد. لزومی ندارد قیمت در وب سایت شما در جایی قرار بگیرد که در نگاه اول به چشم بازدید کننده بیاید. مهم این است که او با یک کلیک به آن برسد.

برای بازدیدکنندگان جالب است که درباره داستان راه اندازی برندها و تاریخ شکل گیری گروه ها، ارزش ها و فرهنگ کاری در شرکت شما بدانند. درواقع همین چیزهاست که تفاوت شما با برندهای دیگر را نشان می دهد و به شما هویت و شخصیت می بخشد. انتشار جزییات زیاد روی صفحه اصلی وب سایت در این باره جالب نیست اما هوشمندانه است که تفاوت های خود در این زمینه با برندهای دیگر را به مخاطب نشان دهید.

اینکه بتوان در سایت شما به راحتی به همه بخش ها دسترسی پیدا کرد، مهم است. این یک نکته مهم برای بازدیدکننده عجولی است که اگر وقت داشت، خرید اینترنتی را انتخاب نمی کرد. در کمتر از ثانیه ها، بازدیدکنندگان باید به بخش های مختلف سایت دسترسی پیدا کنند نه حتی دقیقه.

مشتریان می خواهند درباره معتبر بودن محصول و خدمات شما بیشتر بدانند. بهترین کار این است که از تجربه مشتریان گذشته در سایت بنویسید.

اعتماد همه چیز است. با وجود رقابت بالا بین فروشندگانی که درباره همه آن ها سطحی از تردید وجود دارد، برانگیختن اعتماد مشتریان یک اصل مهم است. حتی درباره فروشندگانی که اسم و رسمی بهم زدند هم، اندکی تردید و احساس نااطمینانی در مشتریان وجود دارد. بنابراین باید با پاسخگویی مناسب در وب سایت اعتماد واطمینان مشتریان را به طور دائمی جلب کنید.

نکته مهم دیگر، چگونگی ارتباط با شماست. باتوجه به افزایش فروش اینترنتی در این زمانه، اینکه بتوانید راه های ارتباطی با خودتان را در جایی قابل مشاهده و توجه در وب سایت قرار دهید، یک امتیاز است. جایی که مشتریان برای ارتباط با شما کمترین زحمت را بکشند.

 

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد