درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 21:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48313صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 13 آذر 1400 - 21:58
8 پرسش برای فروش اینترنتی بیشتر
وب سایت خوب برای کسب وکارها چه ویژگی هایی دارد؟
یک وب سایت خوب برای کسب وکارها چه ویژگی دارد؟ سایت سوشال مدیا تودی، د راین باره به 8 پرسش کلیدی پرداخته که باید برای ساخت یک وب سایت خوب به آن پاسخ داده شود. این 8 پرسش، به اطلاعات کلیدی مربوط است که هر مشتری و بازدیدکننده ای از سایت به دنبال پاسخ آن است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری از مشاوران کسب وکار، در توهم اینکه اتصال به شبکه‌های اجتماعی هرگز از دست نمی رود، اهمیت وب سایت را در نظر صاحبان کسب وکار، کم جلوه می دهند. اما همه باید بدانند هیچ تضمینی در دسترسی دائمی به شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

قطع دسترسی همگانی در سراسر جهان به اپلیکیشن های اینستاگرام، واتس آپ و فیس بوک در ماه گذشته، بیش از همه، برای صاحبان کسب وکارها زنگ های هشدار را به صدا درآورد. این اتفاق نشان داد کسب وکارها برای برقراری ارتباط با مشتریان خود، نمی توانند تنها به داشتن صفحه هایی در شبکه های اجتماعی تکیه کنند. در آن روز، که برای کسب وکارها بسیار طولانی به نظر آمد، اهمیت داشتن وب سایت و جلب نظر مخاطبان در وب سایت ها بیش از همیشه خودنمایی کرد.

بسیاری از مشاوران کسب وکار، در توهم اینکه اتصال به شبکه های اجتماعی هرگز از دست نمی رود، اهمیت وب سایت را در نظر صاحبان کسب وکار، کم جلوه می دهند. اما همه باید بدانند هیچ تضمینی در دسترسی دائمی به شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

اما یک وب سایت خوب برای کسب وکارها چه ویژگی دارد؟ سایت سوشال مدیا تودی، د راین باره به 8 پرسش کلیدی پرداخته که باید برای ساخت یک وب سایت خوب به آن پاسخ داده شود. این 8 پرسش، به اطلاعات کلیدی مربوط است که هر مشتری و بازدیدکننده ای از سایت به دنبال پاسخ آن است.

به طور خلاصه، این پرسش ها محصولی که می فروشید، خدماتی که ارائه می کنید، هزینه ها، تفاوت برند شما با دیگران، دسترسی ها در سایت، تجربه مشتریان، چرایی اعتماد و چگونگی ارتباط را شامل می شود.

در یک وب سایت خوب باید به طور سریع و روشن درباره محصول و خدماتی که عرضه می کنید، به مشتری اطلاعاتی ارائه کنید. خدماتی که عرضه می کنید چه مشکلی از آن ها رفع می کند و چطور به بهبود زندگی آن ها کمک می کند؟ به عبارت ساده تر، چرا آن ها باید به چیزی که شما عرضه می کنید، علاقه نشان دهند؟

وقتی علاقه مخاطب را با توضیح درباره محصول و خدمات برانگیختید، نوبت به هزینه می رسد. مشتری باید بداند با پرداخت چه هزینه ای، به منفعتی که شما از آن می گویید می رسد. لزومی ندارد قیمت در وب سایت شما در جایی قرار بگیرد که در نگاه اول به چشم بازدید کننده بیاید. مهم این است که او با یک کلیک به آن برسد.

برای بازدیدکنندگان جالب است که درباره داستان راه اندازی برندها و تاریخ شکل گیری گروه ها، ارزش ها و فرهنگ کاری در شرکت شما بدانند. درواقع همین چیزهاست که تفاوت شما با برندهای دیگر را نشان می دهد و به شما هویت و شخصیت می بخشد. انتشار جزییات زیاد روی صفحه اصلی وب سایت در این باره جالب نیست اما هوشمندانه است که تفاوت های خود در این زمینه با برندهای دیگر را به مخاطب نشان دهید.

اینکه بتوان در سایت شما به راحتی به همه بخش ها دسترسی پیدا کرد، مهم است. این یک نکته مهم برای بازدیدکننده عجولی است که اگر وقت داشت، خرید اینترنتی را انتخاب نمی کرد. در کمتر از ثانیه ها، بازدیدکنندگان باید به بخش های مختلف سایت دسترسی پیدا کنند نه حتی دقیقه.

مشتریان می خواهند درباره معتبر بودن محصول و خدمات شما بیشتر بدانند. بهترین کار این است که از تجربه مشتریان گذشته در سایت بنویسید.

اعتماد همه چیز است. با وجود رقابت بالا بین فروشندگانی که درباره همه آن ها سطحی از تردید وجود دارد، برانگیختن اعتماد مشتریان یک اصل مهم است. حتی درباره فروشندگانی که اسم و رسمی بهم زدند هم، اندکی تردید و احساس نااطمینانی در مشتریان وجود دارد. بنابراین باید با پاسخگویی مناسب در وب سایت اعتماد واطمینان مشتریان را به طور دائمی جلب کنید.

نکته مهم دیگر، چگونگی ارتباط با شماست. باتوجه به افزایش فروش اینترنتی در این زمانه، اینکه بتوانید راه های ارتباطی با خودتان را در جایی قابل مشاهده و توجه در وب سایت قرار دهید، یک امتیاز است. جایی که مشتریان برای ارتباط با شما کمترین زحمت را بکشند.

 

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد