درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 15:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48295صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 10 آذر 1400 - 18:57
مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
با حکم سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، " امید محبی" به عنوان مشاور و مدیرکل جدید حوزه استاندار، روابط‌عمومی و بین الملل استانداری مازندران منصوب شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با حکم سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، " امید محبی" به عنوان مشاور و مدیرکل جدید حوزه استاندار، روابط‌عمومی و بین الملل استانداری مازندران منصوب شد. ‎
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندای مازندران، در این حکم بر تنظیم و تنسیق کلیه تعاملات حوزه استاندار، هماهنگ سازی بهینه روابط ادارات کل و دستگاه‌های استانی و نیز ساماندهی بهینه و نظام‌مند روابط معاونت‌ها و مدیریتهای ستادی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان، همچنین راهبری و ارتقای ارتباطات مردمی و رسانه‌ای و نیز مراودات بین‌المللی تاکید شده است.
 
 محبی که دانش آموخته کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی است و دوره دکتری مدیریت(DBA) دانشگاه تهران را در کارنامه خود دارد، علاوه بر تدریس در مراکز دانشگاهی و آموزش عالی، دارای سابقه اجرایی مدیریت و فعالیت در حوزه سخنگوی قوه‌قضاییه، ستاد مرکزی قوه‌قضاییه، معاونت فرهنگی قوه‌قضاییه و مرکز ملی فضای مجازی می‌باشد. وی پیشتر دبیر ستاد ملی صبر قوه‌قضاییه بود.
 
 همچنین تالیف چندین مقاله علمی- پژوهشی و کتاب تخصصی از جمله سوابق علمی و پژوهشی او می‌باشد.
 
 استاندار مازندران در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، گفت: کار‌های خوبی در گذشته انجام شده و در حال انجام است و باید ضمن استمرار اقدامات خوب گذشته، با اندیشه‌های جدید و علمی، شاهد توسعه روز افزون برای استان باشیم.
 
 وی با بیان اینکه حوزه ی دفتر استاندار، حساس ترین بخش استانداری و پیشانی سازمان است، افزود: رفتار و کنش اعضای دفتر هر سازمان الگو برای کل سازمان است.
 
 حسینی پورخطاب به همکاران دفتر حوزه استاندار با بیان این که شما الگوی رفتار سازمانی هستید، گفت: در رفتار سیستماتیک، امانتداری، اجرای فرایض دینی واجرای مسئولیت های اداری هر کدام از شما باید الگو باشد .
 
 استاندار مازندران با اشاره به شعار دولت سیزدهم مبنی بر ارتباط بدون واسطه مدیران با مردم، تاکید کرد: نباید بداخلاقی در این زمینه صورت بگیرد و باید در هر زمان پاسخگوی مردم باشید.
 
 وی در معرفی امید محبی به عنوان مدیرکل جدید حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گفت: بنده بیش از ۱۰ سال است که ایشان را می شناسم و از نزدیک با یکدیگر کار کرده ایم، وی از جوانان و نخبگان در حوزه ی کاری خودشان بوده که بسیار موفق عمل کرده است و همواره بر ایجاد سیستم و نگاهی سیستمی تاکید و تخصص دارد.
 
 استاندار مازندران افزود: آقای محبی هر کجا که بوده اند تحول ایجاد کرده اند و امیدواریم با نگاه تحولی و جهادی، منشاء تحول، و ایجاد سازوکار علمی و سیستمی در این حوزه خطیر نیز باشد.
 
 در پایان استاندار مازندران، ضمن ابلاغ حکم انتصاب مدیرکل جدید، از تلاش های اسماعیل محمدی، مدیرکل سابق حوزه استاندار با اهداء لوح سپاس، قدردانی کرد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد