درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 05:50   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48244صفحه نخست » ادامه مطلب چهارچهارشنبه، 3 آذر 1400 - 21:35
راه اندازی «شورای من» در بستر روابط عمومی هوشمند در مشهد
محمد شیخانی مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد پیرامون راه اندازی بستر تعاملی با همشهریان تحت عنوان «شورای من» گفت: هدف از راه اندازی صفحه «شورای من» در بستر فضای مجازی تعامل با مخاطبان و گره‌گشایی در امور آن‌هاست.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برای نخستین بار، «شورای من» در بستر روابط‌عمومی هوشمند در مشهد راه اندازی شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شیخانی مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد پیرامون راه اندازی بستر تعاملی با همشهریان تحت عنوان «شورای من» گفت: هدف از راه اندازی صفحه «شورای من» در بستر فضای مجازی تعامل با مخاطبان و گره‌گشایی در امور آن‌هاست.
 
 او با اعلام اینکه مردم سرمایه اجتماعی برای مدیران شهری به شمار می‌آیند، افزود: برنامه جدیدی پس از «تلویزیون شورا» در حال ارائه بوده و تلاش ما ایجاد ارتباط دو سویه با مخاطب و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات مردمی است.
 
 مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: هدف از حضور در شبکه اجتماعی اینستاگرام و راه اندازی صفحه‌ای به نام «شورای من»، ثبت درخواست‌های همشهریانی است که در حوزه فعالیت‌های شورای اسلامی شهر مشهد مطالباتی دارند.
 
 شیخانی بیان کرد: درخواست‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از طریق «#شورای_من» مطرح و رصد می‌شود و در نهایت نتیجه پیگیری نیز به مخاطبان اطلاع رسانی می‌گردد.
 
 او تصریح کرد: این بستر دومین حلقه ارتباطی با مخاطبان بوده و تلاشمان این است که فضای روابط عمومی را به سمت الکترونیکی، هوشمند و تعاملی سوق دهیم.
 
 مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: روابط عمومی باید بداند چگونه از این ابزار‌ها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمانی خود و فعال سازی مخاطبان خود بهره بگیرد؛ تلاش ما نتیجه‌گرایی، گفتمان سازی و اثرگذاری در حوزه خدمت به همشهریان است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد