درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 15:54   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48227صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 1 آذر 1400 - 23:58
مدیرعامل بانک رفاه کارگران اعلام کرد: آمادگی بانک رفاه به منظور کمک به هم‌وطنان زلزله‌زده استان هرمزگان
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه به عنوان بانکی اجتماعی، علاوه بر فعالیت‌های تجاری و ارائه خدمات به حوزه‌های اقتصادی و تولیدی کشـور، تلاش می‌کـند به مـسئولیت‌های اجتماعی نیز بپردازد و در همین راستا، آمادگی لازم برای کمک به هم‌وطنان زلزله زده استان هرمزگان را دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه به عنوان بانکی اجتماعی، علاوه بر فعالیت‌های تجاری و ارائه خدمات به حوزه‌های اقتصادی و تولیدی کشـور، تلاش می‌کـند به مـسئولیت‌های اجتماعی نیز بپردازد و در همین راستا، آمادگی لازم برای کمک به هم‌وطنان زلزله زده استان هرمزگان را دارد.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک رفاه، دکتر لـله‌گانی که در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک با هدف بازدید از مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان به این استان سفر کرده است، طی سخنانی در دیدار با مهندس دوستی استاندار هرمزگان با بیان این مطلب، خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران به منظور ایجاد اشتغال و رفاه برای هم‌وطنان در استان‌های کمتر برخوردار و کمک به طرح‌ها و پروژه‌هایی همچون آب‌رسانی، مدرسه‌سازی و ...، برنامه‌های متنوع و زیادی اجرا کرده است و این آمادگی وجود دارد که در طرح‌ها و پروژه‌های استان هرمزگان نیز مشارکت کند.


دکتر للـه‌گانی افزود: اقدامات اولیه طرح ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری از طریق بانکداری اسلامی در بانک رفاه کارگران شروع شده است که در آن، از طریق جمع‌آوری سپرده‌های مشتریان و هم‌وطنانی که تمایل به شرکت در پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی دارند، می‌توان به رشد و شکوفایی استان‌های مستعد و با ظرفیتی همچون هرمزگان کمک کرد.


مهندس دوستی استاندار هرمزگان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌ها و اقدامات بانک رفاه کارگران در حوزه مسئولیت اجتماعی، به تشریح وضعیت مناطق زلزله‌زده استان پرداخت و گفت: حدود سه هزار منزل مسکونی تخریب شده‌اند و یا نیاز به بازسازی دارند که با برآوردهای اولیه، حدود 750 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی نیاز است. بخشی از این مبلغ را دولت به صورت کمک‌های بلاعوض تامین کرده است و قسمت بیشتر آن را باید از طریق بانک‌ها یا افراد خیر فراهم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد