درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48227صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 1 آذر 1400 - 23:22
مدیرعامل بانک رفاه کارگران اعلام کرد: آمادگی بانک رفاه به منظور کمک به هم‌وطنان زلزله‌زده استان هرمزگان
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه به عنوان بانکی اجتماعی، علاوه بر فعالیت‌های تجاری و ارائه خدمات به حوزه‌های اقتصادی و تولیدی کشـور، تلاش می‌کـند به مـسئولیت‌های اجتماعی نیز بپردازد و در همین راستا، آمادگی لازم برای کمک به هم‌وطنان زلزله زده استان هرمزگان را دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: بانک رفاه به عنوان بانکی اجتماعی، علاوه بر فعالیت‌های تجاری و ارائه خدمات به حوزه‌های اقتصادی و تولیدی کشـور، تلاش می‌کـند به مـسئولیت‌های اجتماعی نیز بپردازد و در همین راستا، آمادگی لازم برای کمک به هم‌وطنان زلزله زده استان هرمزگان را دارد.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک رفاه، دکتر لـله‌گانی که در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک با هدف بازدید از مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان به این استان سفر کرده است، طی سخنانی در دیدار با مهندس دوستی استاندار هرمزگان با بیان این مطلب، خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران به منظور ایجاد اشتغال و رفاه برای هم‌وطنان در استان‌های کمتر برخوردار و کمک به طرح‌ها و پروژه‌هایی همچون آب‌رسانی، مدرسه‌سازی و ...، برنامه‌های متنوع و زیادی اجرا کرده است و این آمادگی وجود دارد که در طرح‌ها و پروژه‌های استان هرمزگان نیز مشارکت کند.


دکتر للـه‌گانی افزود: اقدامات اولیه طرح ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری از طریق بانکداری اسلامی در بانک رفاه کارگران شروع شده است که در آن، از طریق جمع‌آوری سپرده‌های مشتریان و هم‌وطنانی که تمایل به شرکت در پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی دارند، می‌توان به رشد و شکوفایی استان‌های مستعد و با ظرفیتی همچون هرمزگان کمک کرد.


مهندس دوستی استاندار هرمزگان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌ها و اقدامات بانک رفاه کارگران در حوزه مسئولیت اجتماعی، به تشریح وضعیت مناطق زلزله‌زده استان پرداخت و گفت: حدود سه هزار منزل مسکونی تخریب شده‌اند و یا نیاز به بازسازی دارند که با برآوردهای اولیه، حدود 750 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی نیاز است. بخشی از این مبلغ را دولت به صورت کمک‌های بلاعوض تامین کرده است و قسمت بیشتر آن را باید از طریق بانک‌ها یا افراد خیر فراهم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد