درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 06:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48226صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 1 آذر 1400 - 23:21
مدیرعامل بانک رفاه کارگران: بانک رفاه برای تهیه اقلام و وسایل مورد نیاز هم‌وطنان زلزله‌زده استان هرمزگان در اسرع وقت اقدام می‌کند
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان وضعیت مناسبی ندارند و بانک برای تهیه اقلام و وسایل مورد نیاز همچون مواد غذایی، پتو، زیرانداز، وسایل گرمایشی، کانکس و ... در اسرع وقت اقدام می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان وضعیت مناسبی ندارند و بانک برای تهیه اقلام و وسایل مورد نیاز همچون مواد غذایی، پتو، زیرانداز، وسایل گرمایشی، کانکس و ... در اسرع وقت اقدام می‌کند.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک رفاه، دکتر اسماعیل للـه‌گانی که در راس هیاتی از مدیران ارشد این بانک به منظور بازدید از مناطق ‌زلزله‌زده استان هرمزگان و بررسی آسیب‌های وارده به این استان سفر کرده است، طی سخنانی در حاشیه بازدید از این مناطق با بیان این مطلب، افزود: موضوع مهم دیگر، ساخت و ساز واحدهای تخریب شده و پرداخت تسهیلات با نرخ مناسب و بازپرداخت بلند مدت است تا هم‌وطنان آسیب‌دیده منطقه از این وضعیت خارج شوند.


دکتر للـه‌گانی خاطرنشان ساخت: بانک رفاه کارگران وظیفه خود می‌داند در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی به هم‌وطنان آسیب‌دیده از زلزله استان هرمزگان کمک کند و علاوه بر مشارکت در ساخت و ساز منازل تخریب شده، در ساخت یک باب مدرسه به نام شهدای بانک رفاه کارگران، همراهی و کمک‌های لازم را خواهد داشت.


وی تاکید کرد: بانک رفاه کارگران به عنوان بانکی اجتماعی، همواره تلاش می‌کند به رفاه هم‌وطنان کمک کند و به ویژه در حوادث طبیعی در کنار آنها باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد