درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 08:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48130صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 18 آبان 1400 - 16:50
اهمیت اخلاق در صنعت بانکداری
دیوید کرس، معاون مدیرعامل، امور پولی هنگ کنگ - تعریف من این است: تلاش برای یک شهروند شرکتی خوب بودن؛ در مقام یک سازمان،‌ تلاش برای پایبند بودن به مجموعه‌ای از ارزش‌های اخلاقی معین؛ و تلاش برای برخورد مناسب با همه گروه‌های ذی‌نفع- مشتریان، کارمندان، تأمین‌کنندگان و سهام‌داران- هر سازمان. به نوشته یک نویسنده، به معنی "مرجح دانستن خوب به بد، درست به غلط، انصاف به بی‌انصافی".
  

منظور ما از اخلاق در تجارت چیست؟ تعریف من این است: تلاش برای یک شهروند شرکتی خوب بودن؛ در مقام یک سازمان،‌ تلاش برای پایبند بودن به مجموعه‌ای از ارزش‌های اخلاقی معین؛ و تلاش برای برخورد مناسب با همه گروه‌های ذی‌نفع- مشتریان، کارمندان، تأمین‌کنندگان و سهام‌داران- هر سازمان. به نوشته یک نویسنده، به معنی "مرجح دانستن خوب به بد، درست به غلط، انصاف به بی‌انصافی".

 

بدین ترتیب، آیا هیچ بانک قابل احترامی وجود دارد که اعتراف کند به ارزش‌های اخلاقی مانند راست‌گویی، اتحاد، انصاف،‌ مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی اهمیت نمی‌دهد؟ آیا بانکی وجود دارد که اعتراف کند پذیرفتن رشوه در برابر اعطای وام و فریب دادن مشتریان کاری پسندیده است؟ متأسفانه، موضوع به این سادگی نیست. اما به هر حال، گاه میان آن‌چه یک بانک ادعا می‌کند و عمل می‌کند فاصله است.

 

همان‌طور که بحران آسیا نشان داده است،‌ ارزش‌های اخلاقی هنوز در بسیاری از بانک‌ها تثبیت نشده‌ است و از آن‌ها پیروی نمی‌شود. رشوه‌خواری و فساد یکی از اصلی‌ترین مشکلات بانکداری است و رسوایی برخی بانک‌ها و موسسات داخلی و خارجی نشان داد که فرایند اصلاحات هنوز راه درازی در پیش رو دارد.

لینک دانلود:  https://kpri.ir/?p=7372


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد