درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:14   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48121صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 30 آبان 1400 - 10:24
3 الگوی تاثیرگذار روابط‌عمومی برای موفقیت موسسه شما در سال 2021
این الگوهای تاثیرگذار روابط‌عمومی برای موفقیت برای سال آینده را در نظر بگیرید. با شناسایی آن‎ها از مشکلات خانمان‎‏‌برانداز روابط‌عمومی جلوگیری خواهید کرد که می‎ توانند موجب نابودی موسسه شما در سال 2021 شوند.
  

 

مقدمه


2020 چنان تحولاتی در چشم‌انداز روابط‌عمومی ایجاد کرد که به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نبودند. هم‌اکنون هر حرف معنادار و هدفمندی بگویید، بالاخره شخصی پیدا خواهد شد که شما را مواخذه کند.


این الگوهای تاثیرگذار روابط‌عمومی برای موفقیت برای سال آینده را در نظر بگیرید. با شناسایی آن‎ها از مشکلات خانمان‎‏‌برانداز روابط‌عمومی جلوگیری خواهید کرد که می‎ توانند موجب نابودی موسسه شما در سال 2021 شوند.

1. محتوای مرتبط نقش تعیین‏ کننده‌ خود برای برقراری ارتباط با مخاطبان صحیح را نشان خواهد داد


10 سال پیش، عبارت «همه‌چیز در محتوا خلاصه می‎ شود» ورد زبان‎ ها بود. منظورشان این بود که کافیست محتوای باکیفیت بسازید تا مسیر موفقیت پیش روی شما باز شود. اما ارزش این توصیه به‌تدریج کاهش پیدا کرد، زیرا همه‌ اشخاص و نهادها محتوای خوب می‌ساختند.


بنابراین از دو اصل جدید برای موفقیت شما نام می‌‎برم. اولین توصیه‎‌ام محتوای مرتبط است، زیرا آن را مهم‌ترین نکته هنگام تولید محتوا می‌دانم. هنگام تلفیق اصول روابط‌عمومی و سئو برای تولید محتواهای اختصاصی، باید ارتباط محتوا را مهم‌ترین اولویت خود بدانید.


به غیر از ارتباط محتوا، توزیع هدفمند آن نیز اهمیت زیادی دارد. پیش‌تر راز موفقیت در گردآوری پایگاه بزرگی از دنبال‎ کنندگان و توزیع صحیح محتوا میان آن‎ها بود. به تدریج برندها متوجه شدند که بخش زیادی از دنبال ‎کنندگان آن‎ها ارزش چندانی ندارند. داشتن انبوهی از دنبال‎ کنندگان لزوماً نرخ تبدیل شما را بالا نمی ‎برد، چه برسد به اینکه وفاداری برند شما را افزایش دهد.


طی دو الی سه سال آتی، صرفاً در صورت رساندن پیام موسسه به مخاطبان مرتبط است که می‌توانید بر صنعت خود مسلط شوید. مخاطبان مرتبط همان افرادی هستند که به پیام ‎های شما اهمیت می ‎دهند و خواهان اجرایی کردن آن‎ها هستند.

2- ابزارهای پیشرفته‎ روابط‌عمومی نه «یک دارایی مفید» بلکه «یک پیش‌نیاز لازم» خواهند شد


تا همین چند وقت پیش، کارشناسان روابط‌عمومی کل کارهای خود را با اکسل پیش می‌بردند. اما آن دوران گذشته است.


امروزه جزئیات، عوامل تاثیرگذار و روابط مهم زیادی وجود دارند که باید تمامی آن‎ها را در نظر بگیرید. ابزارهای جدیدتر نظیر پراولی، اطلاعات پایگاه ‎های داده را از طریق یک رابط کاربری مناسب ارائه می‌دهند و کار شما برای مدیریت روابط‌عمومی را ساده‌تر می‎ کنند.


این سیستم‎ ها بستر شکل‌گیری روابط شما را می‌سازند و اجازه می‏دهند تا با تمرکز بیشتری روی مخاطبان کنونی خود کار کنید. بنابراین رهبران صنایع متوجه می ‎شوند که نرم‌‎افزار مدیریت روابط‌عمومی نه هزینه ‎ای اضافی بلکه از سرمایه‎ گذاری‎ های ضروری آن‌هاست.


3- پیش‌دستی در مدیریت اعتبار، اهمیت بیشتری خواهد یافت


اگر پیشاپیش خود را برای رسوایی‎ ها آماده کرده باشید، احیای اعتبار سازمان پس از رسوایی‎ نیز ساده‌تر خواهد بود. پیشاپیش موسسه خود را با پیام‎ های مثبت احاطه کنید. وقتی پای مدیریت بحران روابط‌عمومی در میان باشد، باید از رویکردهای متعهدانه و باثبات برای مدیریت اعتبار خود استفاده کنید.


اگر این کار را به درستی انجام دهید، مردم سخت‌تر از قبل شایعات بد پیرامون شما را می‎ پذیرند، حتی اگر صحت داشته باشند. بدین ترتیب احتمال بخشیده شدن اشتباهات روابط‌عمومی شما نیز بیشتر می‌شود.


طی سال گذشته آشفتگی‌های گوناگونی در سطح جامعه رخ دادند. سازمان‌هایی که خود را با الگوهای روابط‌عمومی فوق تطبیق دهند، می‌توانند آسایش بیشتری را داشته باشند.


 

نویسنده: جان هال

منبع انگلیسی: www.forbes.com

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد