درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:31   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48089صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 13 آبان 1400 - 19:29
راهنمای استفاده‌ صحیح از عطر؛ رایحه‌ خوش‌تر، ماندگاری بیشتر
با رعایت نکاتی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد می‌توانید از عطرهای‌تان اصولی‌تر استفاده کنید، کیفیت بالاتری را تجربه کنید و با این کار از تجدید چند باره‌ی عطر در طول روز بکاهید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| احتمالا به دلیل عدم استفاده‌ی صحیح از عطر برای همه‌ی ما اتفاق افتاده که مجذوب رایحه‌ی عطر شخص دیگری بشویم؛ اما پس از خرید و استفاده از همان عطر، هیچ اثری از آن بوی دوست داشتنی را روی پوست و لباس‌مان احساس ‌نکنیم.

حتی ممکن است از عطر همیشگی خودمان استفاده ‌کنیم، اما کوتاه شدن ماندگاری‌اش برای‌مان آزار دهنده به‌نظر برسد.

اولین دلیلی هم که برای بروز این اتفاقات به ذهن‌مان می‌رسد معمولا تقلبی بودن عطر است. در این مطلب می‌خواهیم کمی راجع به‌ دلایل این تغییرات بو و همچنین افزایش ماندگاری روی بدن صحبت کنیم.

همیشه در اطرافمان نظرات ضد و نقیضی راجع به دوام عطرهای خاص شنیده‌ایم. و این موضوع گاهی خودمان را هم در خرید دچار شک و تردید کرده است.

اما بهتر است در ابتدا روش صحیح استفاده‌ی از عطر را بدانیم. و بعد از آن درباره‌ی ماندگاری، اصل یا تقلبی بودن و حتی زیر سوال بردن یک برند قضاوت کرده و به نتیجه برسیم. نکاتی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت نمونه‌هایی از این اصول است.

‌بهترین زمان برای استفاده‌ی صحیح از عطر، بلافاصله بعد از حمام و خشک شدن کامل پوست است. در واقع عطر روی پوست تمیز ماندگاری بیش‌تری دارد. و بیش‌ از هر زمان دیگری برای شخص استفاده کننده و اطرافیان‌اش به آن‌چه که در ذهن‌شان مدنظر دارند، نزدیک‌تر است.


این نکته را فراموش نکنید که رایحه‌ای که اطرافیان از بوی عطر شما به مشام‌شان می‌رسد، ‌کاملا به مواد شوینده‌ای که استفاده می‌کنید وابسته است.

 

برای مثال استفاده از شامپوهایی با عصاره‌ی مرکبات در کنار عطرهایی با رایحه‌ی تلخ، ‌بعضی وقت‌ها تضادی ایجاد می‌کند. که ثمره‌ی آن استشمام بوی عجیب و نا آشنایی برای خود شخص یا اطرافیان‌اش خواهد بود. یکی از راه حل‌های پیشنهادی برای رفع این مشکل می‌تواند استفاده از یک برند مشترک برای عطر و لوازم بهداشتی باشد.


‌نکته‌ی بعدی معمول‌ترین کاری که همه‌ی ما هنگام استفاده‌ی صحیح از عطر در نظر می‌گیریم. و آن اسپری کردن عطر روی گردن یا روی نبضِ مچ دست است. این در حالی است که قفسه‌ی سینه، آرنج و حتی پشت ران پا هم از جمله اعضایی است که به دلیل نزدیک بودن رگ به سطح پوست، گردش خون بالایی داشته و ماندگاری و پخش بوی بیش‌تری به نسبت سایر قسمت‌های بدن دارند.

از زدن عطر به لباس‌تان خودداری کنید. این کار علاوه بر این‌که روی لباس ایجاد لک می‌کند، به دلیل عدم جذب گرمای بدن پخش بو و ماندگاری کم‌تری را به‌همراه دارد. در این حالت کیفیت بویی که به مشام می‌رسد بستگی زیادی به جنس لباس خواهد داشت.

باید توجه داشته باشید که بلافاصله بعد از زدن عطر روی بدن، لباس نپوشید. همان‌طور که می‌گویند بعد از زدن عطر روی مچ، طبق عادت با مچِ دیگر روی آن را نمالید؛ این دو عادت همیشگی، میزان دوام عطر روی پوست را به شکل چشم‌گیری کاهش می‌دهد.


بسیاری از ما طبق تجربه‌های فردی به نتایج مختلفی برای ماندگار کردن عطرها روی بدن خود رسیده‌ایم؛ یکی از این نکات که کمی عمومیت بیش‌تری دارد، زدن عطر به موها است.

بهترین روش برای این‌کار زدن عطر به برس و کشیدن آن روی موها است. زدن عطر به طور مستقیم روی مو باعث آسیب دیدن و خشک شدن مو می‌شود.


تمام نکاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد ‌کاملا به نوع پوست فرد و فصلی که از آن عطر استفاده می‌کند، بستگی دارد و می‌تواند در شرایط مختلف نتایج متفاوتی را در پی داشته باشد.

نا گفته نماند تغییرات هورمونی و هم‌چنین تغییر در میزان تعریق بدن هم می‌تواند در دوام رایحه‌ی عطر تاثیرگذار باشد.


با رعایت نکاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد می‌توانید از عطرهای‌تان اصولی‌تر استفاده کنید، کیفیت بالاتری را تجربه کنید و با این کار از تجدید چند باره‌ی عطر در طول روز بکاهید.

 

منبع: hodhod

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد