درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48086صفحه نخست » ادامه مطلب سهپنجشنبه، 13 آبان 1400 - 14:14
یاهو از چین خارج شد
یاهو می‌گوید که به دلیل «فضای بیش از پیش چالش‌برانگیز کسب‌وکار و قانونی» از چین خارج می‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| یاهو می‌گوید که به دلیل «فضای بیش از پیش چالش‌برانگیز کسب‌وکار و قانونی» از چین خارج می‌شود.

به گزارش شارا به نقل از ایندیپندنت، یاهو اعلام کرد که خدماتش از امروز دیگر در دسترس نخواهد بود. یاهو دومین شرکت بزرگ فناوری ایالات متحده آمریکا است که در هفته‌های اخیر دست به چنین اقدامی می‌زند. ماه گذشته، مایکروسافت اعلام کرد که
لینکدین را در چین می‌بندد و پایگاه مشاغل استانداردتری جایگزین آن می‌کند.

در همان زمان، مایکروسافت بیانیه مشابهی منتشر کرد و به «محیط فعالیت بسیار چالش‌برانگیزتر و شرایط قانونی و مقررات گسترده‌تر در چین» اشاره کرد. مایکروسافت هنوز خودش در این کشور کار می‌کند.

شرکت‌های فناوری آمریکایی که هنوز در چین فعال باقی مانده‌اند با چالش‌های مکرر در طول کارشان در آنجا روبه‌رو هستند.

برای مثال، شرکت اپل- که فعالیت قابل‌توجهی در آن کشور دارد- از این لحاظ مورد انتقاد قرار گرفته است که تعیین می‌کند کدام برنامک و محتوا در چین در دسترس باشد.

در سال‌های اخیر شایع شد که گوگل دارد روی برنامه‌ای به نام «پروژه دراگون فلای» کار می‌کند تا نسخه‌ای از موتور جست‌وجوی خودش را به چین بیاورد. اما با انتقادهای بسیاری مواجه شد و این شرکت سرانجام برنامه‌هایش را متوقف کرد و یافته‌های جست‌وجویش را به صورت مسدود شده در چین رها کرد تا فقط با استفاده از شبکه‌ خصوصی مجازی قابل دسترسی باشد.

یاهو قبلا فعالیتش را در چین کاهش داده بود که بدین معناست که حرکت اخیرش بیشتر نمادین است. برای مثال، درگاه وب یاهو قبلا در چین مسدود شده است و این شرکت در سال ۲۰۱۵ دفترش را در پکن بسته بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد