درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48075صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 12 آبان 1400 - 14:54
تشکیل کمیته مدیران پایگاه‌های خبری انجمن صنفی مدیران رسانه
اولین نشست مدیران پایگاه‌های خبری با موضوع کمیته مدیران پایگاه‌های خبری انجمن مدیران رسانه عصر روز گذشته ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در محل موزه ملی ارتباطات برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اولین نشست مدیران پایگاه‌های خبری با موضوع کمیته مدیران پایگاه‌های خبری انجمن مدیران رسانه عصر روز گذشته ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در محل موزه ملی ارتباطات برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از توسعه پویا، در این نشست که با حضور و همراهی جمعی از مدیران پایگاه‌های خبری با هدف تعامل‌گرایی و رونق فضای اقتصادی رسانه‌های بر خط برگزار شد، مقرر شد این نشست‌ها در قالب کمیته مدیران پایگاه‌های خبری به طور مستمر هر دوهفته یکبار با موضوعات ذکر شده و با حضور برخی مدیران ارشد و روابط عمومی‌های سازمانی جهت توسعه و تعامل ارتباطات فی مابین صورت پذیرد.
 
 همچنین در این نشست مقرر گردید توسعه همکاری‌ها بر اساس رفتار و فعالیت صنفی و خیر جمعی بوده و همه مدیران پایگاه‌های خبری عضو کمیته موظف به پایبندی به مصوبات جلسه، تقویت رفتارهای جمعی و دوری از فردگرایی، شدند.
 تشکیل کمیته مدیران پایگاه‌های خبری انجمن صنفی مدیران رسانه
 
 یادآور می شود که در انتهای جلسه با انتخابات آزاد، سه نفر از مدیران پایگاه‌های خبری ( آقایان محمدصالح حجت الاسلامی، سیدرضا جمشیدی و علی شریفی مدیران پایگاه های خبری جهان غذا، دانستنی آنلاین و افق تهران )و یک نفر به عنوان روابط عمومی ( خانم فرحناز فولادی مدیرمسئول پایگاه خبری توسعه پویا )به منظور پیگیری مطالبات صنفی پایگاه‌های خبری عضو انجمن مدیران رسانه انتخاب اعضا انتخاب شدند تا بتوانند مطالبات صنفی اعضا را بررسی و در جهت تسهیل آن اقدام نمایند.
 
 جلسه بعدی کمیته مدیران پایگاه‌های خبری روز دوشنبه ۲۴ آبان ساعت ۱۶ در محل موزه ملی ارتباطات برگزار خواهد شد تا نقشه راه، استراتژی و نحوه عضوگیری کمیته به تصویب اعضا برسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد