درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 23:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48045صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 9 آبان 1400 - 12:05
امام جمعه لاهیجان: روابط‌عمومی‌ها دیده بان و مطالبه گران مصوبات شورای فرهنگی عمومی باشند
امام جمعه لاهیجان در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی سال ۱۴۰۰ گفت: انتظار داریم روابط‌عمومیها دیده بان و مطالبه گران مصوبات شورای فرهنگی عمومی باشند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| امام جمعه لاهیجان در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی سال ۱۴۰۰ گفت: انتظار داریم روابط‌عمومیها دیده بان و مطالبه گران مصوبات شورای فرهنگی عمومی باشند.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی‌  اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، دومین نشست شورای فرهنگ عمومی در سال جدید به ریاست امام جمعه لاهیجان با موضوع "نقش و همسویی روابط‌عمومی‌  ها و فعالان فرهنگی ادارات در اشاعه فرهنگ بومی و دینی" صبح روز چهارشنبه 5 آبان با حضور کلیه اعضا در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
 
 حجت الاسلام والمسلمین جواد سلیمانی امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی در ابتدا ضمن اشاره به مصوبات جلسات قبلی شورا گفت : در خصوص تدوین نقشه فرهنگی شهرستان همچنان پیگیر هستیم و در تلاشیم که به نتیجه برسیم . وی یکی از ضعفهای شورای فرهنگ عمومی در کشور را نداشتن پشتوانه اجرایی مصوبات آن برشمرد و افزود: شورای فرهنگ عمومی در شهرستان قدرت مصوبه دارد اما اجرایی کردن این مصوبات نیازمند کارامدی و به میدان امدن ادارات است روابط‌عمومی‌  ها باید دیده بان و مطالبه گران مصوبات شورای فرهنگی عمومی باشند. روابط‌عمومی‌  ها و فعالان فرهنگی ادارات باید بیش از پیش فعال شوند و مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید توسط آنها پیگیری و اجرایی شود یکی از دلایلی که مصوبات شورای فرهنگی عمومی ضعف اجرایی دارد پای کار نبودن ادارات است که امیدواریم با ورود و پیگیری روابط‌عمومی‌  ها و فعالان فرهنگی این مشکل مرتفع شود.
 
 در ادامه افشین معشوری مدیر مسئول پایگاه خبری تیترما و مدیر مسئول دو هفته نامه خردورز در خصوص تفاوت حوزه کاری روابط‌عمومی‌  ها و رسانه ، دو مقوله مرتبط و در عین حال جدا از هم ، مطالب تخصصی و مفیدی را برای حضار ارائه داد.
 
 پس از آن مرتضی عالم روابط‌عمومی‌  فرمانداری لاهیجان در خصوص نقش روابط‌عمومی‌  ها در اشاعه فرهنگ بومی و دینی مطالبی را عنوان کرد و در ادامه نیز شجاع الدین طایفه عضو انجمن مفاخر و از نویسندگان شهرستان در خصوص تعریف فرهنگ عمومی و نقش آن در جامعه برای حضار سخن گفت.
 
 مجید صادق نژاد مدیر حوزه علمیه شهرستان لاهیجان دیگر سخنران این جلسه در خصوص تعریف مقوله فرهنگ گفت: فرهنگ هنجار، بایسته ها و شایسته هاست. فرهنگ روح جامعه است وقتی در خصوص فرهنگ جامعه ای صحبت می‌کنیم که ادعای اسلامی بودن و ایمان دارد باید از کسی صحبت شود که منادی ایمان، یکتاپرستی و توحید است .وی در ادامه افزود: لاهیجان نباید فقط به چای و کلوچه شناسانده شود . لاهیجان بزرگان، فرهیختگان و فرهنگیان ارزشمند دارد که باید به آنها پرداخته شود چرا که شناساندن آنها سلامت معنوی جامعه را به دنبال خواهد داشت.
 
 در ادامه یونس محمودی فرماندار شهرستان لاهیجان و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی در خصوص روابط‌عمومی‌  گفت :روابط‌عمومی‌  ها در واقع مشاور و قوه اندیشمند و آینه تمام‌نمای قوه مفکره ی مدیر در حال و آینده هستند.روابط‌عمومی‌  باید خطوط ، اصول و اندیشه ورزی یک مدیر را در حوزه‌های مختلف پردازش کند وی در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری جهت تعیین محل استقرار انجمن مفاخر در دانشگاه آزاد لاهیجان خبر داد . فرماندار همچنین اضافه کرد : درصدد هماهنگی با مدیرکل پارک علم و فناوری استان و راه اندازی پارک علم و فناوری در شهرستان لاهیجان و افتتاح آن در دهه فجر امسال هستیم. فرماندار افزود: پارک علم و فناوری بیانگر تعمیم مبانی انواع فرهنگ های بومی و دینی در شهرستان خواهد بود .
 
 در ادامه رسول فرخی نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت :همه رفتارهای اجتماعی انسان در قالب فرهنگ عمومی ارزیابی می شود ، در هر جامعه ای ، انسان محور توسعه و عامل پیدایش فرهنگ در همه حوزه‌های سیاسی ، اجتماعی و ...است . اگر ما انسان شایسته تربیت کنیم مطمئناً جامعه در راستای فرهنگ عمومی ترقی خواهد کرد عامل اصلی جذب گردشگر به استان گیلان نه فقط ساختارهای طبیعی بلکه فرهنگ عمومی بالای آن است .لاهیجان مهد اندیشمندان و مومنین است و تاریخ غنی دارد و این یکی از عوامل اصلی فرهنگ عمومی بالای آن است .وی در ادامه گفت : جلسات فرهنگ عمومی نباید فقط در حوزه نظر باقی بماند بلکه باید ساختارهای قوی و عملی تشکیل شود و مطالبات نظری عملی گردد تاشاهد نتایج مصوبات آن باشیم.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد