درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 23:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4801صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 3 شهریور 1392 - 08:55
اعتراف عجیب مدیر روابط عمومی سپاهان
  

شارا- چند روزی است خبر نگارش زندگی نامه کتاب محرم نویدکیا و دیگر بازیکنان سپاهان که از سوی حمید باقری، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان مطرح شده بود خبرساز شده بود. اما در مصاحبه جالب وی که با خبرگزاری ایبنا (خبرگزاری کتاب ایران) انجام شده بود، وی به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان صحبتهای جالبی داشت که از نظر شما می گذرد: . وی در مصاحبه خودش گفته بود ما اینقدر در زمینه خرید بازیکن هزینه می کنیم که دیگر پولی به اقدامات فرهنگی و کارهایی از این دست نمی رسد.

وی ادامه داد: به عنوان مدیر روابط عمومی تیمی که نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه اش دارد، وظیفه خودم می دانم که برای انتشار چنین آثاری (زندگی نامه بازیکنان سپاهان) باز هم تلاش کنم. هرچند که هر بار باشگاه کمبود بودجه را دلیل اصلی منتفی شدن انتشار این کتاب ها می داند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که «چطور تیمی مانند سپاهان که امسال میلیاردها تومان برای جذب ستاره های فوتبال هزینه کرده و به تیم کهکشانی لیگ ملقب شده است، توانایی تامین اعتبار چاپ چند جلد کتاب را ندارد؟ » توضیح داد: مشکل ما همین است که تمرکز باشگاه تنها روی به خدمت گرفتن بازیکنان بزرگ قرار دارد و در این راه هزینه های بالایی را هم متقبل شده است. این مساله باعث می شود بودجه ای برای سایر بخش ها چون اقدامات فرهنگی در نظر گرفته نشود.

باقری در پایان گفت: انتشار کتاب جامع لیگ برتر از کارهای فرهنگی شایان توجه باشگاه سپاهان بود که متاسفانه از دو سال پیش انتشار این کتاب هم به دلیل نداشتن حامی مالی و تامین نشدن اعتبار لازم، متوقف شد. امیدوارم هیات مدیره باشگاه هزینه انتشار زندگینامه چهره های نام دار پرطرفدارترین تیم نصف جهان را تامین کند و بتوانیم کتاب هایی با این موضوع را منتشر کنیم. در این صورت محرم نویدکیا، کاپیتان سپاهان، یکی از اولویت های ما برای انتشار زندگینامه بازیکنان خواهد بود.

به هر حال وقتی باقری به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان چنین خبری را عنوان می کند باید دید سپاهان چگونه دارد همه چیز خود را در راه بستن یک تیم پرستاره فدا می کند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد