درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 05:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟
  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند
  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4801صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 3 شهریور 1392 - 12:49
اعتراف عجیب مدیر روابط عمومی سپاهان
  

شارا- چند روزی است خبر نگارش زندگی نامه کتاب محرم نویدکیا و دیگر بازیکنان سپاهان که از سوی حمید باقری، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان مطرح شده بود خبرساز شده بود. اما در مصاحبه جالب وی که با خبرگزاری ایبنا (خبرگزاری کتاب ایران) انجام شده بود، وی به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان صحبتهای جالبی داشت که از نظر شما می گذرد: . وی در مصاحبه خودش گفته بود ما اینقدر در زمینه خرید بازیکن هزینه می کنیم که دیگر پولی به اقدامات فرهنگی و کارهایی از این دست نمی رسد.

وی ادامه داد: به عنوان مدیر روابط عمومی تیمی که نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه اش دارد، وظیفه خودم می دانم که برای انتشار چنین آثاری (زندگی نامه بازیکنان سپاهان) باز هم تلاش کنم. هرچند که هر بار باشگاه کمبود بودجه را دلیل اصلی منتفی شدن انتشار این کتاب ها می داند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که «چطور تیمی مانند سپاهان که امسال میلیاردها تومان برای جذب ستاره های فوتبال هزینه کرده و به تیم کهکشانی لیگ ملقب شده است، توانایی تامین اعتبار چاپ چند جلد کتاب را ندارد؟ » توضیح داد: مشکل ما همین است که تمرکز باشگاه تنها روی به خدمت گرفتن بازیکنان بزرگ قرار دارد و در این راه هزینه های بالایی را هم متقبل شده است. این مساله باعث می شود بودجه ای برای سایر بخش ها چون اقدامات فرهنگی در نظر گرفته نشود.

باقری در پایان گفت: انتشار کتاب جامع لیگ برتر از کارهای فرهنگی شایان توجه باشگاه سپاهان بود که متاسفانه از دو سال پیش انتشار این کتاب هم به دلیل نداشتن حامی مالی و تامین نشدن اعتبار لازم، متوقف شد. امیدوارم هیات مدیره باشگاه هزینه انتشار زندگینامه چهره های نام دار پرطرفدارترین تیم نصف جهان را تامین کند و بتوانیم کتاب هایی با این موضوع را منتشر کنیم. در این صورت محرم نویدکیا، کاپیتان سپاهان، یکی از اولویت های ما برای انتشار زندگینامه بازیکنان خواهد بود.

به هر حال وقتی باقری به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان چنین خبری را عنوان می کند باید دید سپاهان چگونه دارد همه چیز خود را در راه بستن یک تیم پرستاره فدا می کند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  میدیاکراسی: بررسی ابعاد مختلف: بررسی ابعاد مختلف


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه


  من ویژگی جدید بینایی چت‌جی‌پی‌تی را با 7 فرمان آزمایش کردم - نتیجه شگفت‌انگیز است!


  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  از شمار دو چشم یک تن کم


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد