درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 19:46   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47952صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 26 مهر 1400 - 12:36
سرمایه‌گذاری کلان فیس‌بوک در اروپا با استخدام ده هزار کارشناس
به‌رغم افزایش فشار بر مسئولان فیسبوک، نیک کلگ، مدیر این شرکت از سرمایه‌گذاری کلان در اروپا سخن می‌گوید. فیس‌بوک برای ایجاد "متاورس" (جهان مجازی) بر آن است تا ده هزار کارشناس را در اتحادیه اروپا به خدمت خود درآورد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به‌رغم افزایش فشار بر مسئولان فیسبوک، نیک کلگ، مدیر این شرکت از سرمایه‌گذاری کلان در اروپا سخن می‌گوید. فیس‌بوک برای ایجاد "متاورس" (جهان مجازی) بر آن است تا ده هزار کارشناس را در اتحادیه اروپا به خدمت خود درآورد.
 
 به گزارش شارا به نقل از وله، موضوع ایجاد "متاورس" را چند ماه پیش، مارک زاکربرگ، رئیس فیس‌بوک رسانه‌ای کرده بود. "متاورس" جهانی است که از درهم‌تنیدگی جهان واقعی و جهان مجازی پدید می‌آید. آن‌چیزی است که بین واقعیت دنیای واقعی و مجازی، پدیده "واقعیت افزوده" را که فرای واقعیت است ممکن می‌سازد.
 
 نیک کلگ، مدیر فیس‌بوک اعلام کرده که در ارتباط با ایجاد این جهان مجازی، این شرکت اقدام به استخدام ۱۰ هزار کارشناس زبده فناوری اطلاعات در کشورهای اتحادیه اروپا برای مدت پنج سال خواهد کرد.
 
 نیک کلگ ضمن اعلام این خبر گفته است: «این سرمایه‌گذاری دلیلی است بر باور ما به قدرت صنایع تکنولوژیک اروپا و استعدادهای این قاره در زمینه فناوری.»
 
 فیس‌بوک درباره "متاورس" گفته این جهانی است که از هم‌نشینی واقعیت فیزیکی با "واقعیت افزوده" و واقعیت مجازی در جهان سایبری شکل می‌گیرد.
 
 همچنین گفته شده است که "متاورس" همچون خود اینترنت، متعلق به یک شرکت نخواهد بود. به باور مسئولان فیس‌بوک، باز بودن و همچنین "هم‌کنش‌پذیری" از ویژگی‌های این جهان است که آن را مشابه اینترنت می‌کند.
 
 خبر سرمایه‌گذاری کلان فیس‌بوک در کشورهای عضو اتحادیه اروپا در شرایطی منتشر می‌شود که مسئولان این شرکت به‌ویژه در آمریکا تحت فشار زیادی قرار دارند.
 
 افشاگری‌های فرانسیس هاگن، کارمند سابق فیس بوک و اظهارات او در برابر مجلس سنای آمریکا فشار زیادی بر فیس‌بوک و شرکت‌های زیرمجموعه آن ایجاد کرده است.
 
 او مدعی شده که منبع هزاران اسناد درز کرده فیسبوک است و در شهادتی مکتوب که پیش از جلسه سنا منتشر شد، گفته بود فیسبوک منفعت را به مردم ترجیح می‌دهد و این شبکه اجتماعی را تهدیدی "آنی" برای آمریکا خوانده بود.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد