درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 04:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47932صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 24 مهر 1400 - 11:22
دو عکس‌ خبری منتخب مسابقه عکاسی حیات وحش سال ۲۰۲۱
برندگان مسابقه عکاسی حیات وحش سال ۲۰۲۱ که توسط «موزه تاریخ طبیعی لندن» برگزار شد، اعلام شدند. امسال بیش از 50 هزار شرکت‌کننده از ۹۵ کشور جهان در این مسابقه شرکت کرده بودند. 2 مورد از عکس خبری منتخب، همراه با نام عکاس آنها در ادامه آورده شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برندگان مسابقه عکاسی حیات وحش سال ۲۰۲۱ که توسط «موزه تاریخ طبیعی لندن» برگزار شد، اعلام شدند. امسال بیش از 50 هزار شرکت‌کننده از ۹۵ کشور جهان در این مسابقه شرکت کرده بودند. 2 مورد از عکس خبری منتخب، همراه با نام عکاس آنها در ادامه آورده شده است.


«فیل در اتاق» (Elephant in The Room)

 



شاخه: عکس خبری
عکاس: آدام اوزوِل

در این عکس، توجه بازدیدکنندگان باغ وحش به تماشای یک فیل جوان در زیر آب جلب شده است. هدف آقای اوزوِل از ثبت این تصویر، نشان دادن نمایش‌هایی از این قبیل است که به نظر برخی از فعالان محیط زیست، سوءاستفاده از فیل‌ها و تشویق رفتارهای غیرطبیعی آنها به منظور سرگرمی انسان‌ها است.


«نوازش شفابخش» (The Healing Touch)

 



شاخه: عکس خبری-روایی
عکاس: برنت استیرتون

این عکس یک مرکز مراقبت از شامپانزه‌هایی را نشان می‌دهد که گرسنگی و درد را تجربه کرده اند. مسئول این مرکز در حال معرفی یک بچه شامپانزه‌ تازه نجات یافته به سایر اعضای گروه است. مراقبت از این شامپانزه‌ها برای تسکین آسیب‌های روحی و جسمی آنها صورت می‌گیرد.


منبع: «خبرکانادا» و به نقل از The Atlantic

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد