درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 09:10   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47932صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 24 مهر 1400 - 11:58
دو عکس‌ خبری منتخب مسابقه عکاسی حیات وحش سال ۲۰۲۱
برندگان مسابقه عکاسی حیات وحش سال ۲۰۲۱ که توسط «موزه تاریخ طبیعی لندن» برگزار شد، اعلام شدند. امسال بیش از 50 هزار شرکت‌کننده از ۹۵ کشور جهان در این مسابقه شرکت کرده بودند. 2 مورد از عکس خبری منتخب، همراه با نام عکاس آنها در ادامه آورده شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برندگان مسابقه عکاسی حیات وحش سال ۲۰۲۱ که توسط «موزه تاریخ طبیعی لندن» برگزار شد، اعلام شدند. امسال بیش از 50 هزار شرکت‌کننده از ۹۵ کشور جهان در این مسابقه شرکت کرده بودند. 2 مورد از عکس خبری منتخب، همراه با نام عکاس آنها در ادامه آورده شده است.


«فیل در اتاق» (Elephant in The Room)

 



شاخه: عکس خبری
عکاس: آدام اوزوِل

در این عکس، توجه بازدیدکنندگان باغ وحش به تماشای یک فیل جوان در زیر آب جلب شده است. هدف آقای اوزوِل از ثبت این تصویر، نشان دادن نمایش‌هایی از این قبیل است که به نظر برخی از فعالان محیط زیست، سوءاستفاده از فیل‌ها و تشویق رفتارهای غیرطبیعی آنها به منظور سرگرمی انسان‌ها است.


«نوازش شفابخش» (The Healing Touch)

 



شاخه: عکس خبری-روایی
عکاس: برنت استیرتون

این عکس یک مرکز مراقبت از شامپانزه‌هایی را نشان می‌دهد که گرسنگی و درد را تجربه کرده اند. مسئول این مرکز در حال معرفی یک بچه شامپانزه‌ تازه نجات یافته به سایر اعضای گروه است. مراقبت از این شامپانزه‌ها برای تسکین آسیب‌های روحی و جسمی آنها صورت می‌گیرد.


منبع: «خبرکانادا» و به نقل از The Atlantic

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد