درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 22:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47932صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 24 مهر 1400 - 11:22
دو عکس‌ خبری منتخب مسابقه عکاسی حیات وحش سال ۲۰۲۱
برندگان مسابقه عکاسی حیات وحش سال ۲۰۲۱ که توسط «موزه تاریخ طبیعی لندن» برگزار شد، اعلام شدند. امسال بیش از 50 هزار شرکت‌کننده از ۹۵ کشور جهان در این مسابقه شرکت کرده بودند. 2 مورد از عکس خبری منتخب، همراه با نام عکاس آنها در ادامه آورده شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برندگان مسابقه عکاسی حیات وحش سال ۲۰۲۱ که توسط «موزه تاریخ طبیعی لندن» برگزار شد، اعلام شدند. امسال بیش از 50 هزار شرکت‌کننده از ۹۵ کشور جهان در این مسابقه شرکت کرده بودند. 2 مورد از عکس خبری منتخب، همراه با نام عکاس آنها در ادامه آورده شده است.


«فیل در اتاق» (Elephant in The Room)

 



شاخه: عکس خبری
عکاس: آدام اوزوِل

در این عکس، توجه بازدیدکنندگان باغ وحش به تماشای یک فیل جوان در زیر آب جلب شده است. هدف آقای اوزوِل از ثبت این تصویر، نشان دادن نمایش‌هایی از این قبیل است که به نظر برخی از فعالان محیط زیست، سوءاستفاده از فیل‌ها و تشویق رفتارهای غیرطبیعی آنها به منظور سرگرمی انسان‌ها است.


«نوازش شفابخش» (The Healing Touch)

 



شاخه: عکس خبری-روایی
عکاس: برنت استیرتون

این عکس یک مرکز مراقبت از شامپانزه‌هایی را نشان می‌دهد که گرسنگی و درد را تجربه کرده اند. مسئول این مرکز در حال معرفی یک بچه شامپانزه‌ تازه نجات یافته به سایر اعضای گروه است. مراقبت از این شامپانزه‌ها برای تسکین آسیب‌های روحی و جسمی آنها صورت می‌گیرد.


منبع: «خبرکانادا» و به نقل از The Atlantic

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد