درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 25 خرداد 1403 - 16:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند
  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد
  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند
  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی
  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد
  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی
  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47926صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 22 مهر 1400 - 16:33
تاریخنگاریِ ژورنالیستی
روش تاریخنگاریِ ژورنالیستی او، مطالعه گذشته یک کشور و یا یک موضوع توأم با مشاهدات عینی و وضعیت روز و بر اساس این یافت ها، پیش بینی آینده بود. در این راستا، او دو بار به ژاپن سفر کرد، یک بار در سال 1938 که نوشت ژاپن درصدد تصرف آسیای خاوری و بیرون راندن غربی ها از منطقه است و باید در انتظار یک جنگ پُرزیان و تلفات بود که تحقّق یافت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| 1983: ویلارد پرایس روزنامه‌نگار و تاریخدان که روش تاریخ نگاری ژورنالیستی ویژه ای را ابداع کرده است در این روز و در 96 سالگی درگذشت.

 

روش تاریخنگاریِ ژورنالیستی او، مطالعه گذشته یک کشور و یا یک موضوع توأم با مشاهدات عینی و وضعیت روز و بر اساس این یافت ها، پیش بینی آینده بود. در این راستا، او دو بار به ژاپن سفر کرد، یک بار در سال 1938 که نوشت ژاپن درصدد تصرف آسیای خاوری و بیرون راندن غربی ها از منطقه است و باید در انتظار یک جنگ پُرزیان و تلفات بود که تحقق یافت.

 

او در اواخر سال 1945 به ژاپن شکست خورده رفت و ضمن تألیف کتابی زیر عنوان «ژاپن پس از مک آرتور» پیش بینی کرد که این کشور یک قدرت اقتصادی خواهد شد زیراکه مردمش این را می خواهند و وارد رقابت های مربوط. پرایس پس از کمونیست شدن چین به این کشور رفت و پیش بینی هایی کرده که تحقق یافته و یا در شرف تحقق یافتن است.

 

او پس از یک دیدار طولانی و پُرهزینه از آفریقا، تاریخ تازه ای برای افریقائیان نوشت و پیش بینی ها کرده است که دارند تحقق می یابند.


ویلارد پرایس یک کانادایی ـ آمریکایی بود.


منبع: iranianshistoryonthisday

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد


  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد