درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 11:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 47926صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 22 مهر 1400 - 16:33
تاریخنگاریِ ژورنالیستی
روش تاریخنگاریِ ژورنالیستی او، مطالعه گذشته یک کشور و یا یک موضوع توأم با مشاهدات عینی و وضعیت روز و بر اساس این یافت ها، پیش بینی آینده بود. در این راستا، او دو بار به ژاپن سفر کرد، یک بار در سال 1938 که نوشت ژاپن درصدد تصرف آسیای خاوری و بیرون راندن غربی ها از منطقه است و باید در انتظار یک جنگ پُرزیان و تلفات بود که تحقّق یافت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| 1983: ویلارد پرایس روزنامه‌نگار و تاریخدان که روش تاریخ نگاری ژورنالیستی ویژه ای را ابداع کرده است در این روز و در 96 سالگی درگذشت.

 

روش تاریخنگاریِ ژورنالیستی او، مطالعه گذشته یک کشور و یا یک موضوع توأم با مشاهدات عینی و وضعیت روز و بر اساس این یافت ها، پیش بینی آینده بود. در این راستا، او دو بار به ژاپن سفر کرد، یک بار در سال 1938 که نوشت ژاپن درصدد تصرف آسیای خاوری و بیرون راندن غربی ها از منطقه است و باید در انتظار یک جنگ پُرزیان و تلفات بود که تحقق یافت.

 

او در اواخر سال 1945 به ژاپن شکست خورده رفت و ضمن تألیف کتابی زیر عنوان «ژاپن پس از مک آرتور» پیش بینی کرد که این کشور یک قدرت اقتصادی خواهد شد زیراکه مردمش این را می خواهند و وارد رقابت های مربوط. پرایس پس از کمونیست شدن چین به این کشور رفت و پیش بینی هایی کرده که تحقق یافته و یا در شرف تحقق یافتن است.

 

او پس از یک دیدار طولانی و پُرهزینه از آفریقا، تاریخ تازه ای برای افریقائیان نوشت و پیش بینی ها کرده است که دارند تحقق می یابند.


ویلارد پرایس یک کانادایی ـ آمریکایی بود.


منبع: iranianshistoryonthisday

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد